Superweb maakt doorstart

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
http://www.tweakers.net/nieuws/17415

nou je kan zeggen wat je wil maar ik heb toch altijd lekker 24u p/d op inet gezeten daardoor.

van mij mogen ze best wel 100 gulden per maand vragen voor 24 uur online te zijn.

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Ik denk dat de meeste mensen dat toch wel veel vinden: voor F100 heb je 512/64 ADSL, voor F88 heb je flatfee ISDN van Cistron, voor F60 heb je 1 K/s kabel van Casema. Ik zou dus denken dat F75 wel de maximale redelijke prijs is. Als je dan ook het maximum van je modem haalt en nooit problemen met inbellen hebt, dan is dat zeker aantrekkelijk voor een hoop mensen.

Maar ik snap wel dat jij wschl een veel hogere tel. rekening hebt dan F100 per maand :)

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 19:47

Blauw

De Schreeuw

Superweb is mischien een leuk alternatief als je in jou woonplaats geen kabel of ADSL kan krijgen. Maar als je de keuze hebt uit 1 van de 2 of beide, dan zou ik het wel weten :)

• Attilla
tuurlijk is mijn rekening hoger dan 100 >:)

maare ok 75 is voor de gemiddelde internetter goedkoop voor een service waar je 24uur p/d online kan zitten goed kan inbellen en goed snelheid kan behalen.

ik hoop echt dat superweb geleerd heb van hun fouten.

dus niet 750 lijnen nemen voor 5000 abbonees + 70000 scriptkiddies :r

nou ik hoop dat het wat wordt.

bijvoorbeeld verschillende abbo vormen

30 gulden voor 4u per dag
50 voor 8u per dag
75 voor 24 u
150 voor dual isdn 24u

dat vind ik wel redelijke prijzen
en uiteraard moeten ze v92 en dual isdn onder steunen

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

over enkele maanden komt KPN eindelijk met een mogelijkheid voor bedrijven om flat-fee aan te bieden.

zo heeft wanadoo ook al aangekondigd dat ze flat-fee willen aanbieden.
Ik vind het dus niet vreemd dat Superweb nu weer begint.

Ook hoop ik dat KPN niet vervolgens de markt omzeep helpt door zelf flatfee aan te bieden onder de kostprijs.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op vrijdag 29 juni 2001 14:13 schreef StratoFarmer het volgende:
over enkele maanden komt KPN eindelijk met een mogelijkheid voor bedrijven om flat-fee aan te bieden.

zo heeft wanadoo ook al aangekondigd dat ze flat-fee willen aanbieden.
Ik vind het dus niet vreemd dat Superweb nu weer begint.

Ook hoop ik dat KPN niet vervolgens de markt omzeep helpt door zelf flatfee aan te bieden onder de kostprijs.
van mij mag KPN flat fee gaan aanbieden onder de kostprijs......geen problemen mee ;)

• StratoFarmer

StratoFarmer

Op vrijdag 29 juni 2001 11:56 schreef Marger het volgende:
voor F88 heb je flatfee ISDN van Cistron
is dit zo?? Wanneer, nu?
Waarom staat dit niet op hun site?

ik zie wel LAN-connect, maar dat kost 200gld per maand...is wel een beetje veel.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• StratoFarmer

StratoFarmer

Op vrijdag 29 juni 2001 14:21 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

van mij mag KPN flat fee gaan aanbieden onder de kostprijs......geen problemen mee ;)
jaha, en als er dan geen concurrenten meer zijn dan doen ze de prijzen weer lekker omhoog uiteraard. >:)

• Attilla
Op vrijdag 29 juni 2001 14:21 schreef StratoFarmer het volgende:

[..]

is dit zo?? Wanneer, nu?
Waarom staat dit niet op hun site?

ik zie wel LAN-connect, maar dat kost 200gld per maand...is wel een beetje veel.
Moet je ff goed kijken, maar dat kan je alleen nemen als cistron bij jou in de buurt beschikbaar is en dus ook adsl nou voor mij iniedergeval makkelijke keuze

88,- 16kb/s (dual isdn)
140,- 8mbit down 2 mbit up (cistron adsl)

hmm makkelijk :)

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Ja, flatfee ISDN biedt Cistron alleen aan als ze bij jou a ADSL kunnen aanleggen (wat op dit moment nog maar op weinig plaatsen zo is). Waarschijnlijk is het dus niet voor je beschikbaar, maar het was meer als voorbeeld bedoeld van wat er op dit moment te vinden is.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
van mij mogen ze doorststarten kan ik eindelijk een beetje normaal internetten in plaats van dat tik tak van kpn (eigenlijk ben ik ook voor een versnelde invoering van landelijke dekking adsl of kabel maar goed zucht toen ging de wekker )

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Superweb RULEZ :7

Verwijderd

Sja, je kunt zeggen wat je wilt, maar met superweb kon je wel onbeperkt internetten :). Alleen jammer dat het inbellen soms 5 minuten duurde. Maar met dialers was dat makkelijk opgelost :). Zit nu met Wish Click & Dial, op zich wel goed, alleen die max 2 uur /dag he :'(. Ben best bereid om 100 gulden per maand voor een 24/7 verbinding via enkel ISDN te betalen....
Pagina: 1