Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 17:14
Ik zoek een?
Smartphone ter vervanging / opvolging van mijn LG Nexus 5

Wat is je budget?
Ik hoop deze Nexus 5 voor 100 euro te kunnen verkopen en wil dan ongeveer max 80 euro bijleggen, dus 180 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Vlot browsen met Firefox, VRTV (Nexus verschoof het beeld steeds als ik met mn hoofd bewoog met cardboard), Documentaires te kijken in de trein (HD), Marktplaats ,Whatsapp, Spotify, Chromecast, Skype, /i]

Wat heb je zelf al gevonden?
Het liefste iets met stock android, maar alles went.

Welke vragen heb je hier nog over?
- Het liefste ongeveer zelfde formaat als Nexus 5;
- opzicht voldeed de Nexus qua specs wel aan mijn eisen maar iets sneller is altijd fijn;
- uitneembare batterij is wel handig want als de batterij kapot raakt dan kan ik hem vervangen;
- kaartje voor extra opslag (niet noodzakelijk, wel fijn maar heb een NAS);
- goed werkende gyroscope voor VR movies zou fijn zijn.
- Stock android vind ik erg fijn;
- langere accuduur dan de Nexus 5 (!!)
- Ik koop altijd telefoons 2e hands

Alle reacties

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• saken
Wat is jullie ervaring met de OnePlus One en LG G4 ?

[ Voor 9% gewijzigd door saken op 24-10-2016 23:00 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:07
saken schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:52:
G4 is sneller, maar erg grote kan dat je een bootloop krijgt. Oneplus One is ook oké, maar heeft ook wel een paar issues.

Is een Nexus 5x geen optie?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
saken schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:52:
Ik heb zelf de OnePlus One het is echt een top toestel en de met de laatste firmware is het toestel ook gewoon stabiel, goed en snel.

Het nadeel echter van de OnePlus One is dat het toestel geen officiele update meer zal ontvangen naar Nougat en aangezien we ook de oktober update nog niet hebben ontvangen, verwacht ik dat de software support sowieso EOL is.

Mocht je het toestel dus in gebruik willen nemen en up-to-date blijven zul je moeten overstappen op een custom rom.

• saken
418O2 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:13:
[...]

G4 is sneller, maar erg grote kan dat je een bootloop krijgt. Oneplus One is ook oké, maar heeft ook wel een paar issues.

Is een Nexus 5x geen optie?
Ik vind de nexus wel een fijn toestel alleen ik merk dat de batterij minder begint te worden. Een mobiel met uitneembare batterij heeft eigenlijk wel mijn voorkeur. Als ik jullie reacties zo lees dan weet ik dat ik iniedergeval niet voor ee nG4 of Oneplus ga
Pagina: 1