Ola! Ik ben op zoek naar een upgrade van m'n huidige systeem, om wat video mee te bewerken en wat games te spelen. Ook ben ik op zoek naar een monitor (van hopelijk MAX 150 euro, liefst goedkoper)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video bewerken en games spelen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ASRock H87M Pro 4
Intel i5 4590
Seasonic S12II-Bronze 520W
8Gb RAM
Cooler Master N300
Muis/toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan 8gb extra ram (60 euro)
Een Nvidia GT 1070 (450 euro) of een 1060 (300 euro), weet nog niet welke van de twee
Een monitor van 1080, liefst in hoogte verstelbaar, voor de rest heb ik weinig verstand van monitors (MAX 150 euro)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het past in de toren die ik nu heb en hopelijk ook bij de voeding
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Informatie verschaffen over wat er mogelijk is qua de wensen die ik heb, of het passend is bij mijn moederbord/voeding en uitleggen voor welke monitor ik moet gaan en de reden daarvoor.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video bewerken en games spelen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ASRock H87M Pro 4
Intel i5 4590
Seasonic S12II-Bronze 520W
8Gb RAM
Cooler Master N300
Muis/toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan 8gb extra ram (60 euro)
Een Nvidia GT 1070 (450 euro) of een 1060 (300 euro), weet nog niet welke van de twee
Een monitor van 1080, liefst in hoogte verstelbaar, voor de rest heb ik weinig verstand van monitors (MAX 150 euro)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het past in de toren die ik nu heb en hopelijk ook bij de voeding
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Informatie verschaffen over wat er mogelijk is qua de wensen die ik heb, of het passend is bij mijn moederbord/voeding en uitleggen voor welke monitor ik moet gaan en de reden daarvoor.
Alvast bedankt!