Beste Tweakers,
ik heb al een tijdje het probleem dat een video begint in het zwart en dan in blokken. langzaam komt alles in beeld en is het beeld gewoon duidelijk. het probleem is op dumpert bijna altijd en op youtube niet.
kent iemand dit verschijnsel? ik weet niet zo goed waar ik op moet zoeken...
momenteel een filmpje van wat ik zie aan het uploaden alleen dat duurt lang #polder
setup:
MOBO:Asrock Z77 Extreme 4
Videokaart MSI Geforce GTX1060 (net nieuw) Nieuwe drivers geinstalleerd!
SSD C-schijf
8GB Werkgeheugen
2 monitoren, beide het zelfde probleem.
specifiek aan de videokaart ligt het niet want hiervoor had ik een Sapphire HD 6850 1GB GDDR5 PCIE en die heeft het ook een tijd gehad, ineens was het weg na een driver update.
de kaart heb ik voor Technisch tekenen (3D) dit gaat prima, zeer netjes zelfs! wat die met games doet weet ik dus niet.
misschien ligt het aan mijn systeem?...
Video volgt!
EDIT: [YouTube: https://youtu.be/MGfL6lSN_l4]
Bij voorbaat dank
MArk
ik heb al een tijdje het probleem dat een video begint in het zwart en dan in blokken. langzaam komt alles in beeld en is het beeld gewoon duidelijk. het probleem is op dumpert bijna altijd en op youtube niet.
kent iemand dit verschijnsel? ik weet niet zo goed waar ik op moet zoeken...
momenteel een filmpje van wat ik zie aan het uploaden alleen dat duurt lang #polder
setup:
MOBO:Asrock Z77 Extreme 4
Videokaart MSI Geforce GTX1060 (net nieuw) Nieuwe drivers geinstalleerd!
SSD C-schijf
8GB Werkgeheugen
2 monitoren, beide het zelfde probleem.
specifiek aan de videokaart ligt het niet want hiervoor had ik een Sapphire HD 6850 1GB GDDR5 PCIE en die heeft het ook een tijd gehad, ineens was het weg na een driver update.
de kaart heb ik voor Technisch tekenen (3D) dit gaat prima, zeer netjes zelfs! wat die met games doet weet ik dus niet.
misschien ligt het aan mijn systeem?...
Video volgt!
EDIT: [YouTube: https://youtu.be/MGfL6lSN_l4]
Bij voorbaat dank
MArk
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 283761 op 24-10-2016 18:48 ]