Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjonker19
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 28-08 11:38
Hallo,

Ik wil graag een ssd voor mijn laptopje kopen, zodat ik er tenminste nog wat mee kan doen. ;)

Nu ben ik van plan een 850 evo te kopen met 250Gb geheugen, maar zal ik dan tegen een probleem aanlopen met het installeren van de drivers? of zal dit meteen goed gaan, en ben ik ook dan van de bloatware af die Acer er graag op doet?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-09 12:59
pricewatch: Crucial MX300 2,5" 275GB scheeld je een paar euro's en dat zou gewoon allemaal goed moeten zijn aangezien je windows opnieuw gaat installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjonker19
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 28-08 11:38
Thanks voor je snelle reactie, ik zal wel ff kijken tussen het verschil van de SSD's. Als ik mijn laptop niet meer nodig heb of vervang, kan ik hem natuurlijk wel hergebruiken voor de nieuwe laptop of mijn desktop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Mjonker19,

We verwachten dat je iets meer eigen vooronderzoek doet voordat je een topic opent. In jouw geval kun je kiezen tussen klonen, waarmee de inhoud van je huidige schijf wordt overgezet naar de nieuwe SSD, of je kunt kiezen voor schoon installeren. Alleen bij dat laatste zul je niet de bloatware krijgen die Acer voor je geselecteerd heeft.

Drivers voor je SSD bestaan niet; voor de controller wel en die worden automatisch geïnstalleerd wanneer je Windows installeert, of de Intel-chipset drivers. Dat gaat allemaal automatisch.

Succes!

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT

Dit topic is gesloten.