Kun je met 2 Steam accounts op 1 pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 887 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spritzzen
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-08 03:48
Mijn vraag is of je met 2 Steam accounts op 1 pc kan(niet te gelijk bedoel ik)?Mijn vriendin en ik hebben allebei een Steam account,maar nu is mijn pc stuk,dus ik dacht ik kan wel op haar systeem.Maar kan het eigenlijk?Ik heb het geprobeerd maar als zei weer wi inloggen heeft ze problemen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:57

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ja hoor, je kan haar gewoon afmelden en zelf aanmelden. Mogelijk dat je nog een code moet invullen, daar je op een andere machine aanmeld.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:21
Dat kan zeker.
En je kan zelfs elkaars games delen met Family Share: https://support.steampowe...le.php?ref=3784-QLBM-5731

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Spritzzen schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:28:
Mijn vraag is of je met 2 Steam accounts op 1 pc kan(niet te gelijk bedoel ik)?Mijn vriendin en ik hebben allebei een Steam account,maar nu is mijn pc stuk,dus ik dacht ik kan wel op haar systeem.Maar kan het eigenlijk?Ik heb het geprobeerd maar als zei weer wi inloggen heeft ze problemen.
Zou zeggen, probeer het en je weet het. :) Beetje meer zelf dingen proberen kan echt geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Spritzzen schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:28:
Voordat ik dit topic kon sluiten heb je nog het antwoord meegepikt :) In het vervolg, doe a.u.b. eerst zelf wat meer moeite om het antwoord te achterhalen, alvorens een dergelijke vraag hier te posten.

Dit topic is gesloten.