Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik heb onlangs de samsung KS8000 gekocht en nu wil ik mijn laptop op de TV aansluiten en zo films afspelen. Echter wanneer ik mijn laptop aansluit dan valt het beeld regelmatig weg, voor 1 a 2 seconden gaat het op zwart en het geluid valt dan ook weg. Het lijkt alsof de TV/Laptop een nieuw signaal krijgt of verzendt en dat niet kan verwerken of iets dergelijks. Dit gebeurt regelmatig waardoor het dus onmogelijk is om fatsoenlijk een film te kijken.

De TV is aangesloten op een onkyo receiver die voor geluid zorgt. Alle overige apparaten (PS4 en Laptop) worden rechtstreeks met de TV middels een HDMI kabel aangesloten. De TV is dus de eerste bron, onkyo zorgt alleen voor het geluid.

Ik heb geprobeerd om andere hdmi kabels aan te sluiten, laptop rechtstreeks met de receiver verbinden en dan met TV, niks helpt. In de setting van de TV zelf de laptop als een laptop instellen en PC mode aanzetten helpt ook niet. Daarnaast de resolutie van de laptop aangepast wanneer deze aan de TV wordt aangesloten....helpt ook niet. Het beeld van de laptop klonen, 2 schermen tegelijk of alleen TV als beeldscherm gebruiken helpt ook niet.

Waar kan dit aan liggen en weet iemand een oplossing?