Toon posts:

Nieuwe (bureau) gamestoel uitkiezen, ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo dames en heren,

Ik ben op zoek naar een nieuwe bureaustoel, maar wil ééntje die goed zit en lang mee kan gaan. Ik heb een budget van ongeveer 160 euro. Ik zit behoorlijk lang achter mijn computer en een goede bureaustoel is nodig.

Ik heb op dit moment deze twee stoelen op het oog: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103100/
en https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Ik vroeg me af welke bureaustoel jullie aanraden. En misschien welke andere stoelen volgens jullie UIT ERVARING beter zijn dan die hierboven staan.

EDIT: Kan iemand dit aub verzetten naar Algemene Zaken. Zit in de verkeerde sectie :F

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2016 12:35 ]

Alle reacties

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik denk dat je er goed aan doet om een stoel te 'passen'.
Zo'n stoel heb je niet voor even, maar je wil dat zo'n ding lange tijd mee gaat. Dan is het natuurlijk ook beter om zelf zo'n stoel te testen hoe die zit.
Zomaar een stoel via internet kopen zou ik niet doen, straks zit die helemaal niet fijn.
Je kan het beste bijv. naar de Ikea gaan en verschillende stoelen testen, die mogelijkheid hebben ze.

En anders de betere kantoorhandels waar ze ook stoelen verkopen gaan raadplegen en bezoeken.

Het moet aan je eigen wensen voldoen, niet de onze.

Geen ervaring met bovenstaande stoelen btw

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Die Markus Ikea stoel vind ik zelf erg prettig zitten. De rug is stevig genoeg voor mij en ik kan een rechte houding aannemen. Het mechanisme om de hoogte / houding in te stellen is prima. Nadeel is dat de stoel geen optie biedt om de armsteunen onafhankelijk van de stoel in te stellen.

Maar zoals hier voor mij al gezegd wordt, een stoel is als een kledingstuk, eerst passen!

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit heeft weinig met Macs & Software te maken, dus een move naar Algemene Zaken :)

MS > AZ

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12 20:33
De Markus is in principe een goede stoel maar het is (zoals bij elke stoel) afhankelijk van de persoon die er in gaat zitten. Voor mij is hij te klein en dat betekend dat je het niet meer hebt over een goede stoel maar eentje waar je gewoon lichamelijk zwaar kapot gaat als ik er de hele dag in ga zitten.
Verder dan prijs/kwaliteit beoordelingen ga je in dit topics zoals dit niet komen want aan reacties als 'ik heb stoel x en hij zit echt lekker' heb je niets.

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

• ImagineMeAndYou
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-02-2022
Ik heb zelf ook die IKEA stoel, en mij bevalt het erg goed. Voordeel van de IKEA stoel over die van Bol.com is dat je hem gewoon bij ikea kan gaan uitproberen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

ImagineMeAndYou schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:10:
Voordeel van de IKEA stoel over die van Bol.com is dat je hem gewoon bij ikea kan gaan uitproberen.
Dat is ook meteen een redelijk aanwezig probleem in deze imho. Ben zelf ook op zoek naar een bureaustoel (gamestoel of welk label je er ook op wil plakken) maar behalve de IKEA zijn er niet al te veel plekken waar je gewoon eens op een stoel kunt ploffen.

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Met het oog op de WKOA kan je natuurlijk de bol.com stoel ook gewoon 'passen', en terug sturen mocht hij niet bevallen, maar dan heb je wel een behoorlijke doos te verslepen ben ik bang :+. De stoel zelf vind ik trouwens best lelijk maar dat is persoonlijk.

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-12 09:55
Bij Office Centre/Staples zijn ook wel kantoormeubelen, helaas niet al te veel over het algemeen (moet je alleen wel een pasje hebben om binnen te komen). Prijzen variëren van budget tot te duur :)

Er zijn ook wel kantoormeubelzaken met een showroom (al dan niet op afspraak). Maar daar zit vaak wel een minder leuk prijskaartje aan vast.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-12 14:31

PromWarMachine

Forsaken Archer

IceStorm schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:36:
[...]

Dat is ook meteen een redelijk aanwezig probleem in deze imho. Ben zelf ook op zoek naar een bureaustoel (gamestoel of welk label je er ook op wil plakken) maar behalve de IKEA zijn er niet al te veel plekken waar je gewoon eens op een stoel kunt ploffen.
Toevallig ook mee bezig. Op zich werkt mijn Ahrend 230 stoel al tien jaar lang prima. Zij hebben ook een showroom.

Nu wil ik eigenlijk zoiets. Dan liggen je bovenarmen langs je lijf, wat de beste ergnomische houding zou moeten zijn. Deze zijn te bewonderen / proberen bij Alternate en Informatique. Zij zijn officiele dealer van die dingen. Ook nog een meubelwinkel in Amsterdam, maar weet niet meer hoe die heet.

Enig probleem is dat beide opties niet binnen het budget van TS vallen.
Toch wil ik het noemen, omdat ik denk dat 300~400 euro geen gekke prijs is, als je bedenkt dat je er met 8u/dag al 3000 uur per jaar op zit. :>

[ Voor 8% gewijzigd door PromWarMachine op 24-10-2016 16:43 ]

Dividend for Starters

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-12 23:12
Als ik het zou mogen zeggen kijk hier eens naar:
http://www.needforseat.de...-gaming--office/index.php

Zijn iets duurder maar wel precies voor jou op maat gemaakt.
Van zeer goede kwaliteit en degelijke constructie.
Pagina: 1