Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 19:34
Wil binnen kort als de samsung 960 pro beschikbaar is deze aanschaffen, maar zit met de volgende vraag.
Wil graag momenteel nog even met windows 7 64bits werken blijven, en wil op de samsung 960 pro windows 7 instaleren, nu heb ik de nvme driver al gevonden voor windows 7, maar deze is voor de 950 pro, zou deze ook gewoon werken met de 960 pro, deze driver moet je laden bij het instaleren van windows 7 via de wel bekende f6 instal.
Zou het geen problemen op leveren

Mijn systeem
Asus z170-pro moederboard
Core i7 6700K
Corsair Venangence 32GB (3000Mhz) geheugen

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:22
De nvme drivers zijn universeel net zoals de sata of ide drivers dus dit zou gewoon moeten werken op elke nvme ssd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:09
Gaat deze 960 pro i.v.m. warmte-ontwikkelingen goed werken in een laptop?
De 960 pro heeft een M2-aansluiting.
Zijn er nog verschillen in deze M2-aansluiting ? Ik zag wat zaken langskomen m.b.t. pci-express vs sata?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 10:46
Bedoel je niet de 960 EVO ? De pro variant is al een tijd uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hij is nog slecht of niet verkrijgbaar.

Qua hitte lees ik dat hij snel gaat throttlen, na anderhalve minuut in een pc, dus dat zal in een laptop nog wat erger zijn vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Navi schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:38:
Hij is nog slecht of niet verkrijgbaar.

Qua hitte lees ik dat hij snel gaat throttlen, na anderhalve minuut in een pc, dus dat zal in een laptop nog wat erger zijn vermoed ik?
Het is natuurlijk maar de vraag bij welke belasting. Als ze een torture test uitvoeren (constant schrijven bijvoorbeeld), dan zegt dit weinig.
In real world zal de ssd na 0,1 seconde klaar zijn (want bloedsnel)
Bedenk bij een torture test, dat er dan 2,1 GB per seconde geschreven wordt, na anderhalve minuut is de ssd heet ja, maar al bijna vol.
I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Bij sustained grote bestanden wel idd, maar wat doet hij bij 40.000 kleine php files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zijn allang verwerkt voordat je SSD in throttling gaat. Throttling heb je als consument in realistische scenario's geen last van. Mogelijk wel bij gebruik in servers en zeer specifiek gebruik, alsmede mensen die gaan benchmarken.
Pagina: 1