Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691380

Topicstarter
Mijn vraag
Weet iemand een gewone winkel waar de Cat s60 verkocht wordt? Ik wil namelijk voordat ik hem koop even de telefoon uitproberen en voelen hoe hij in de hand ligt aangezien hij ook wat zwaarder is dat de Sony Z1 compact die ik nu heb.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben al bij een grote mediamarkt bij mij in de buurt geweest en daar hadden ze hem niet. Ik weet dat ik hem ook bij een aantal webshops kan bestellen en dan bedenktijd hem, maar ik wil het eerst even op deze manier proberen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:18
Ik heb 10 seconden gegoogled, en kwam zat winkels tegen, onder andere GSM venlo, en GSM roermond . Dat zijn dus fysieke winkels waar je ze kan bekijken. Er zijn er vast nog wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:25
Als je eventjes de winkels in je buurt van te voren even belt? Scheelt je wat tripjes, en kost je hooguit een uurtje. En als ze hem niet hebben, kunnen ze misschien een etalagemodel laten leveren.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691380

Topicstarter
@Galaxis Veel van de winkels hebben alleen oudere versies zoals de Cat s30 en s40 en niet de s60 die ik zoek. De rest van die winkels zijn meer dan een uur rijden ( ik woon 20 minuten rijden bij amsterdam vandaan)
@ Nat- water Dat is idd ook nog even het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Coolblue verkoopt de Cat s60 en ze hebben een winkel in Amsterdam. Weet natuurlijk niet, of dat toestel in die winkel voorradig is, maar dat kan je ze vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 691380 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:49:
Ik weet dat ik hem ook bij een aantal webshops kan bestellen en dan bedenktijd hem, maar ik wil het eerst even op deze manier proberen.
Maar de bedenktijd is toch juist bedoeld om het toestel uit te proberen? Kies gewoon een online winkel uit waarbij je het product ook gratis mag retourneren en dan heb je 14 dagen de tijd om te kijken of het wat is.

Verder is dit niet echt aankoopadvies, dus ik schop je topic even van de MAA -> TPL.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 25-10-2016 08:21 ]

Pagina: 1