Toon posts:

Koptelefoon in USB-poort

Pagina: 1
Acties:
  • 477 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Zojuist duwde ik mijn koptelefoon aansluiting per ongeluk in de USB-poort omdat ik van bovenaf de gaten niet kon zien. Ik had de koptelefoon al op en het vormde een soort explosie, ik gooide hierdoor mijn koptelefoon ook van mijn hoofd. Nu probeerde ik mijn USB muis aan te sluiten in die zelfde USB-poort maar hij doet niks meer. Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:49

Rmg

Je muis in een andere poort steken, je hebt voor kortsluiting in je USB poort veroorzaakt. Waarschijnlijk is hij stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Of je usbcontroler heeft de poort uitgeschakeld, probeer op z'n minst een reboot om te zien of de poort weer aan gaat.

Vroeger ziekten vrienden en ik elkaar onderling regelmatig door bv een vork of iets anders van metaal in de usbpoort te steken. Resultaat: powersurge en instant poweroff, geen enkele gesneuvelde usbpoort. Verder toch niet aan te raden :P

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Klinkt idd als kortsluiting, die 'explosie' die je hoort is gewoon stroom die door de speaker heengaat, en dat geeft geluid (dat is de hele werking van een speaker immers).

Als het een poort is die direct op het mobo zit bestaat de mogelijkheid dat je zekering erachter uitgefikt is, daar doe je niet heel veel aan (in theorie is 't te vervangen, maar echt handig is dat niet).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:13
Klinkt een beetje als een trol, maar ik ben dan ook doof sinds ik mijn koptelefoon in het stopcontact heb gestoken.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tens schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:50:
Klinkt een beetje als een trol, maar ik ben dan ook doof sinds ik mijn koptelefoon in het stopcontact heb gestoken.
Dit vind ik een lullige reactie. Tegenwoordig is alles een trol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

-1 Troll :Z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.