Hulp bij aanschaf laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ha allemaal,

De laatste tijd ben ik druk op zoek naar een nieuwe laptop. Er is zo veel te vinden dat ik nog wel wat advies kan gebruiken. Ik ben op zoek naar:

-een alleskunner die ik dagelijks voor werk gebruik. Verder geen spannende programma's;
-Ik heb zelf een gopro hero 4 silver. Dus het is wel belangrijk dat gopro studio's en basis videobewerking gedraaid kan worden;
-geen macbook.

Als ik mijzelf goed heb geïnformeerd is het dan het handigst om iig een i7 te kopen. Kwam dan zelf op een benodigd budget van ongeveer €1000 uit. Vanaf dit punt vind ik het lastig om een goede selectie te maken. Ik heb o.a. gekeken naar de Asus laptop N552VX-FY162T & ASUS VIVOBOOK PRO N552VW-FY217T. Maar er zijn vast nog een boel mogelijkheden...

Iemand nog wat advies of tips waar ik verder op moet letten?

Alvast bedankt!

Bart

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 16:24
Is dit misschien wat?

pricewatch: Medion Erazer X6601 (30020944, Qwerty)
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-15ISK (80NV00HMMH)

Vergelijking alle 4 de laptops.

Ik heb een beetje dezelfde eisen aangehouden als jij: i7, IPS paneel, Max prijs 1100 euro, resolutie van 15.6". Voordeel van de 2 laptops die ik noem zijn het feit dat ze opslag en snelheid combineren door zowel een SSD en HDD aan boord te hebben.

Eventueel kan je ook nog naar deze kijken, maar die heeft een kleinere SSD en een iets mindere videokaart.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!