Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 09:47
Mijn vraag
Ooit heb ik op mijn nokia een functie gehad die buiten de werkuren alle werk syncs uitschakelde en tijdens de vrije uren andere app inschakelede. Zodat werk en privé constant automatisch werden gescheiden.

Bv in het weekend werd de werk e-mail niet geladen.
Tijdens de werkuren syncte facebook niet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android 6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb eens gegoogled op termen zoals android work time maar dan vind je vooral tracking apps terug.

Alvast bedankt voor de input.

Alle reacties

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het is niet zo eenvoudig. Met Synker en Tasker moet het lukken, zie bv. https://groups.google.com/forum/#!topic/tasker/FZGsNOD_6cU

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tasker inderdaad, of Automagic (zelf niet bekeken).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ik ben ook wel benieuwd naar dit. Bijvoorbeeld om 's avonds geen meldingen in de notificatie bar te tonen.
Ook eventueel om uitzonderingen toe te voegen, voorbeeld gemiste oproepen moeten wel getoond worden, maar WhatsApp mag gewoon verborgen blijven.

Zal eens kijken of Tasker dit kan.

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:18
Is het misschien een oplossing voor je om 2 gebruikers op je telefoon aan te maken? Dan kan je iedere gebruiker zijn eigen instellingen meegeven en is het enige wat je moet doen van gebruiker wisselen.