Verstelbare monitor op zoek

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

Vraag

• Megalobst
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-01 19:42
Hallo mensen, mijn ouders zoeken een nieuwe monitor die verstelbaar is. Ze hebben nu een monitor op vaste hoogte maar dat is onhandig omdat mijn moeder wat lager zit vanwege lengte verschil. Ze vragen mij om te zoeken naar een verstelbare monitor die niet al te duur is, zo'n 100 - 250 eur.

Hebben jullie wat aanraders voor mij. Ik zit namelijk loop al een tijdje niet op te letten op wat voor monitoren er zijn.

Umu

Alle reacties

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Genoeg schermen van bijvoorbeeld Dell zijn prima en hebben een verstelbare voet. Aan de andere kant kan je er ook gewoon iets onder zetten.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het puur om de verstelbaarheid gaat, is een vesamount dan niet net zo handig voor het huidige scherm, als die nog gewoon voldoet?

• Megalobst
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-01 19:42
TERW_DAN schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:41:
Als het puur om de verstelbaarheid gaat, is een vesamount dan niet net zo handig voor het huidige scherm, als die nog gewoon voldoet?
De huidige monitor is ook te klein. Ze willen een groot scherm. Ik heb recent nieuwe ultra wide monitoren gezien alleen die zijn niet verstelbaar.

Umu

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Megalobst schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:23:
[...]

De huidige monitor is ook te klein. Ze willen een groot scherm. Ik heb recent nieuwe ultra wide monitoren gezien alleen die zijn niet verstelbaar.
Een ultrawide is pas echt leuk bij 34 inch. Een 25 inch ultrawide is qua hoogte zo klein dat het vrij nutteloos is. Zelfs een 29 inch ultrawide is maar 23 inch qua hoogte. Pas bij een 34 inch zit je qua hoogte op 27 inch en word het wat. Met een budget van 250 euro kan je geen fatsoenlijke ultrawide kopen.

Met een max van 250 kom je op zoiets uit: pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 23-10-2016 22:47 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Check even de pricewatch, kun je zo op filteren
LG heeft ze volgens mij, Dell zeker, HP ook. Samsung ongetwijfeld ook. Kwestie van een beetje zoeken en zelfredzaamheid :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Graag ook eerst lezen... aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Twee eisen en verder nul inzet en geen idee wat je ouders verder allemaal zouden zoeken in een monitor en we kunnen hier niets mee. Als je geen bomen door het bos kunt zien komt het omdat je je eisen niet scherp genoeg hebt. Werk daaraan en het wordt makkelijk - zo niet om zelf een monitor te kiezen, dan in ieder geval om een fatsoenlijke topic op de juiste plek aan te maken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.