Toon posts:

Fight against cancer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien hebben jullie er al van gehoord. Er is een programma op het net dat helpt een remedie tegen kanker te vinden.

Het is een programmatje dat gebruik maakt van je processor tijd als je je computer toch niet gebruikt.
Als je je computer toch even niet ikt, laat het dan wat nuttigs doen.

Het werkt via dit principe:
Zodra je niks doet met je computer (je kunt het programma ook altijd laten draaien als je wilt of als screensaver) dan neemt UD-Agent (United Devices Agent) je processor over en haalt een bepaald pakketje van het internet. Je computer gaat dat pakketje verwerken en zodra het klaar is wordt het verstuurd en krijg je een nieuw pakket.

Hiervoor krijg je allemaal punten etc etc.

Ik heb hier een team voor opgezet. Als je wilt joinen ga dan naar deze url:

Download UD-Agent:
http://members.ud.com/download/

Join mijn team:
http://members.ud.com/services/teams/team.htm?id=45D461E3-B30C-417D-955D-FD5839EEA731

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
Hier is al een keer een lange thread over geweest. Misschien verloren gegaan in BC3.

In ieder geval een goede zaak!
Op vrijdag 29 juni 2001 11:34 schreef treshr het volgende:
Misschien hebben jullie er al van gehoord. Er is een programma op het net dat helpt een remedie tegen kanker te vinden.

Het is een programmatje dat gebruik maakt van je processor tijd als je je computer toch niet gebruikt.
Als je je computer toch even niet ikt, laat het dan wat nuttigs doen.

Het werkt via dit principe:
Zodra je niks doet met je computer (je kunt het programma ook altijd laten draaien als je wilt of als screensaver) dan neemt UD-Agent (United Devices Agent) je processor over en haalt een bepaald pakketje van het internet. Je computer gaat dat pakketje verwerken en zodra het klaar is wordt het verstuurd en krijg je een nieuw pakket.

Hiervoor krijg je allemaal punten etc etc.

Ik heb hier een team voor opgezet. Als je wilt joinen ga dan naar deze url:

Download UD-Agent:
http://members.ud.com/download/

Join mijn team:
http://members.ud.com/services/teams/team.htm?id=45D461E3-B30C-417D-955D-FD5839EEA731

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik vind het onwijs mooi hoe je om zo'n manier mensen kunt helpen.

Dus vraag ik het maar

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst naar:
Dutch Power Cows
Thuisbasis van het #1 distributed computing team Dutch Power Cows. Je vindt hier dagelijkse stats, FAQs, hulp en discussies over onder andere RC5, OGR, UD, G@H, EECp, F@H en SETI.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hela, een beetje spam voor de concurrentie in ons forumpje gooien... :)

Als je mee wilt doen moet je natuurlijk Dutch Power Cows joinen.

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:58
We draaien dit al een tijdje hoor; als je toch een team wilt joinen, kom dan gewoon bij DPC, stats staan hier ook iedere dag.

Verwijderd

Topicstarter
Nou wat een spam zeg.

• brilsmurf
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/172349

Deze worden iedere dag door Jeroon gepost, al meer dan 600 members, dus ik zou zeggen treshr, welkom bij DPC. (Want je gaat natuurlijk niet je eigen team beginnen, we staan met een 11e plaats al veel te laag wereldwijd...) :)

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zou ik nou weer een ander team joinen terwijl ik een eigen team heb waar ik al meer dan 150 paketten in 27 dagen heb verstuurd.

• Chaos
  • Niet online
Omdat je blijkbaar bij een groot team wilt zitten dat hoog in de stats staat, anders was je deze thread niet begonnen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet al mijn results weer kwijt zijn in het team.

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Wat kom je hier doen dan ?

• brilsmurf
Inderdaad, wat kom je hier doen dan?
Dit is een forum dat ook een team heeft opgericht, DPC.
Deze doet verschillende distributed.net projecten waaronder dus ook UD.
Als jij per se een eigen team wilt hebben, ok, maar val ons daar dan niet mee lastig, nota bene op het forum dat er speciaal voor DPC is.
(ok, de trhread is hierheen getransfereerd, maar toch)

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
de Dutch Power Cows zijn het team van en door tweakers, waarom zou je ons niet willen joinen :?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Op vrijdag 29 juni 2001 13:11 schreef MarcyDarcy het volgende:
de Dutch Power Cows zijn het team van en door tweakers, waarom zou je ons niet willen joinen :?
Omdat hij DUS geen tweaker is :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

[schoolmeester-modus]
Nounou, mede-dpcers, iets minder mag ook wel :(

Ten eerste kan hij er niets aan doen dat dit draadje verplaatst is, dus klaag niet dat hij hier niks te zoeken heeft.
Ten tweede behandelen we members van andere teams (AT, #koffie, TU Delft) toch ook niet zo.

Jammer dat je draadje verplaatst is. Nu ben je er achter gekomen dat sommige mensen binnen DPC een probleem hebben met communiceren.
[/schoolmeester-modus]

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• brilsmurf
Ten tweede behandelen we members van andere teams (AT, #koffie, TU Delft) toch ook niet zo.

Jammer dat je draadje verplaatst is. Nu ben je er achter gekomen dat sommige mensen binnen DPC een probleem hebben met communiceren.
ok, maar die heb ik hier op het forum nog nooit actief leden zien werven....

Maar goed, misschien overreageren we ook wel wat en bedoelt hij het niet zo.
Als hij zijn eigen teampje wil draaien, is dat natuurlijk zijn goed recht.

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik wist wel dat je het zo niet bedoelde.

Misschien weet/wist hij niet dat DPC ook UD deed?!
En hij wilde gewoon mensen recruiten die op GoT in het algemeen zitten.

Let byegones be byegones en we drinken er wat op, want het is bijna weekend tenslotte :P !

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet eens dat jullie meededen, zo vaak kom ik niet op tweakers.
Ben te veel bezig met programmeren. Ik zag toevallig iemand op school op deze site dus ging er ook naar toe en dacht, waarom zet ik dit gedoe van UD er niet bij.

Sorry als ik jullie beledigd heb, maar dat ding is niet door mij verplaatst.

Ieder geval, CU.

• brilsmurf
Maar treshr, ik probeer het toch nog even.
Bij DPC komen heeft best voordelen: elke dag ook teamstats, meer competitie.
Je zult inderdaad weer opnieuw moeten beginnen, maar je units zijn natuurlijk niet voor niets gedaan, ze dienen een goed doel.
Bovendien is het leuk om hier op het forum te zien wat teamgenoten over UD te zeggen hebben, en ook kun je hier vaak practische tips vandaan halen.
Het doel is natuurlijk ook om het nederlandse team gewoon zo hoog mogelijk te laten komen, dat we ons als klein land een beetje kunnen profileren.
Dat is toch een leuk extra als je toch aan het rekenen bent. :) :) :)

En inderdaad Mobster: het is weekend, mooi weer, dus tijd voor een biertje :9

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 15:39 schreef treshr het volgende:

Sorry als ik jullie beledigd heb, maar dat ding is niet door mij verplaatst.
Beledigd??? Kom nou zeg, we worden weleens moe :z maar beledigd hierom neuh d8 het nie hoor. Maarruh trek het je niet teveel aan, je komt hier zelden dus je kan ook niet weten dat we hier al aan meededen. Ennuh dat ze hier af en toe iets wat tosti achtig reageren komt omdat er veeeeeeeeel vaker weleens geprobeerd word om meer mensen UD te laten doen. Btje teveel promo en discussie over hetzelfde. Ligt dus absoluut niet aan jou.

Graas ze :Y)

And now, where's the milk... eehhjj beer :+
Pagina: 1