Wow...
zijn al best vetten spellen voor uit...
ik ga ff weg (naar de winkels)
Ik weet dat er al een topic is met zo'n slotje wat een beetje over 't volgende gaat maar ik probeer 't toch ff:
Er zijn verschillende emulatoren uit, en roms, in hoeverre mag je die "legaal" hebben zodat ik eerst het spel kan "testen" en dan kopen dan weet ik namelijk of t'de moeite waard is, ik vraag niet om sites of zo iets, maar alleen of 't mag
zijn al best vetten spellen voor uit...
ik ga ff weg (naar de winkels)
Ik weet dat er al een topic is met zo'n slotje wat een beetje over 't volgende gaat maar ik probeer 't toch ff:
Er zijn verschillende emulatoren uit, en roms, in hoeverre mag je die "legaal" hebben zodat ik eerst het spel kan "testen" en dan kopen dan weet ik namelijk of t'de moeite waard is, ik vraag niet om sites of zo iets, maar alleen of 't mag
Als je naar een goede winkel gaat kun je het spel ter plekke proberen en binnen 24 uur ruilen. Dat is beter dan een "grijze versie" downen en proggen.
Verwijderd
Een emulator mag wettelijk alleen gebruikt worden met ROMS die je al in je bezit hebt. Het wordt gedoogd als je een ROM 24 uur in je bezit hebt (om zogenaamd uit te proberen)!
ROMS zijn niet de ideale manier om een spel uit te proberen (geluid mist vaak, of spel start niet eens op), maar men kan niet altijd een spel uitproberen in een winkel, en binnen 24 uur ruilen mag ook maar 1x (Stel je koopt een crap spel en ruilt hem daarna voor nog een crapspel
)
ROMS zijn niet de ideale manier om een spel uit te proberen (geluid mist vaak, of spel start niet eens op), maar men kan niet altijd een spel uitproberen in een winkel, en binnen 24 uur ruilen mag ook maar 1x (Stel je koopt een crap spel en ruilt hem daarna voor nog een crapspel
Ff zeuren: Het is Gameboy Advance (dus zonder D aan het eind)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
hehe, vanochtend een bord bij-de-handjes gegeten?Op vrijdag 29 juni 2001 12:17 schreef Creepy het volgende:
Ff zeuren: Het is Gameboy Advance (dus zonder D aan het eind)
Die 24-uurs regels is bedacht door warez/emu mannetjes. Hij slaat dus compleet nergens opOp vrijdag 29 juni 2001 12:11 schreef CommDante het volgende:
Een emulator mag wettelijk alleen gebruikt worden met ROMS die je al in je bezit hebt. Het wordt gedoogd als je een ROM 24 uur in je bezit hebt (om zogenaamd uit te proberen)!
ik wilde F-Zero ruilen (1 uur na aanschaf) en dat kreeg ik niet voor elkaar bij de V&D. Dat is ook de laatste keer dat ik daar spelletjes haal.. Is daar een soort wet voor ofzo? Op de bon staat "binnen 8 dagen ruilen" maar niets over software (volgens mij) wat staat daarover in de wet?
Dan was het vast niet zo cool als FZero op de SNES.Op vrijdag 29 juni 2001 14:23 schreef collin het volgende:
ik wilde F-Zero ruilen (1 uur na aanschaf) en dat kreeg ik niet voor elkaar bij de V&D. Dat is ook de laatste keer dat ik daar spelletjes haal.. Is daar een soort wet voor ofzo? Op de bon staat "binnen 8 dagen ruilen" maar niets over software (volgens mij) wat staat daarover in de wet?
Anyway, ik kan me voorstellen dat ze PC-software niet ruilen maar als je die lui aan het verstand kan brengen dat een gameboy-spel kopieren toch net even iets anders ligt, kan je misschien alsnog dat ding ruilen. Beetje om de bedrijfsleider gaan schreeuwen helpt ook altijd wel.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
nee het is zeker niet zo koel als op de SNES. gewoon op de gasknop raggen en je kan volgas elke bocht door
Verwijderd
LOL, probeer dat maar eens met de JetVermilion in FireField. Never nooit niet dat je de finish haalt! Zeker niet op Masterfull!Op vrijdag 29 juni 2001 15:00 schreef collin het volgende:
nee het is zeker niet zo koel als op de SNES. gewoon op de gasknop raggen en je kan volgas elke bocht door![]()
Bij de SNES versie kon je idd elke league winnen zonder gas los te laten, maar op de GBA dus echt niet, de L en R knoppen heb je ook echt wel nodig om snelle tijden te halen.
Probeer maar eens Championship mode sneller te rijden dan 1:38:47 met lap record 17:99.
Track record was met FightingComet, lap record met JetVermilion...moet nog ff wennen aan die auto!
Of ze hebben de EUR versie verkracht......Das dan balen voor je
Verwijderd
Tsja, dat spel vind ik weer saai!Op vrijdag 29 juni 2001 15:18 schreef jdvanwijk het volgende:
Koop toch gewoon Rayman Advance, das pas mooi
Mijn toppers zijn toch wel TonyHawk 2 en CastleVania.....
Om racespellen geef ik niet zo veel.. dus mario-kart, fzero etc hoeft voor mij niet zo... Konami Crazy Racers (of wai wai racing) echter weer wel.. maar dan alleen vanwege de nostalgie. al die bekende konami figuren.. ik heb elk spel waarin die figuren vandaan komen gespeeld hehehe..
Om racespellen geef ik niet zo veel.. dus mario-kart, fzero etc hoeft voor mij niet zo... Konami Crazy Racers (of wai wai racing) echter weer wel.. maar dan alleen vanwege de nostalgie. al die bekende konami figuren.. ik heb elk spel waarin die figuren vandaan komen gespeeld hehehe..
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pagina: 1