Beste tweakers,
Mijn huidige PC heb ik (denk ik) zo'n 2-3 jaar terug samengesteld en ben sindsdien niet echt meer in de "computer scene" gedoken. Toen ik laatst Mafia III wou spelen merkte ik dat volgens mij mijn PC niet helemaal geschikt meer is voor de laatste games. Nou heb ik echter niet de kennis om er zelf achter te komen aan welk(e) component(en) dit zal liggen.
Mijn setup:
Intel Core i5-4670 Boxed
Gigabyte GV-N770OC-2GD
Gigabyte GA-Z87-HD3
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Corsair CX600M
Plextor PX-256M5S 256GB
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Dell Ultrasharp U2713HM Zilver, Zwart
Corsair Obsidian 550D
Ik vermoed dat het aan de videokaart ligt maar heb eigenlijk geen argumenten om dat hard te maken. Mijn vraag is dus ook een beetje "open"; Wat zou jij als eerst vervangen aan dit systeem?
Mijn budget is niet een specifiek bedrag, het liefst blijf ik onder de 400,-.
Ik heb geen voorkeur voor een specifiek merk, zolang het maar goed werkt in mijn setup.
Ik twijfel er over om over te gaan naar een 21x9 monitor, maar daar heb ik nog geen research naar gedaan.
Mocht er nog meer informatie nodig zijn mbt mijn vraag dan hoor ik dat graag!
Alvast bedankt,
Robin Stolman
Mijn huidige PC heb ik (denk ik) zo'n 2-3 jaar terug samengesteld en ben sindsdien niet echt meer in de "computer scene" gedoken. Toen ik laatst Mafia III wou spelen merkte ik dat volgens mij mijn PC niet helemaal geschikt meer is voor de laatste games. Nou heb ik echter niet de kennis om er zelf achter te komen aan welk(e) component(en) dit zal liggen.
Mijn setup:
Intel Core i5-4670 Boxed
Gigabyte GV-N770OC-2GD
Gigabyte GA-Z87-HD3
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Corsair CX600M
Plextor PX-256M5S 256GB
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Dell Ultrasharp U2713HM Zilver, Zwart
Corsair Obsidian 550D
Ik vermoed dat het aan de videokaart ligt maar heb eigenlijk geen argumenten om dat hard te maken. Mijn vraag is dus ook een beetje "open"; Wat zou jij als eerst vervangen aan dit systeem?
Mijn budget is niet een specifiek bedrag, het liefst blijf ik onder de 400,-.
Ik heb geen voorkeur voor een specifiek merk, zolang het maar goed werkt in mijn setup.
Ik twijfel er over om over te gaan naar een 21x9 monitor, maar daar heb ik nog geen research naar gedaan.
Mocht er nog meer informatie nodig zijn mbt mijn vraag dan hoor ik dat graag!
Alvast bedankt,
Robin Stolman