Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 10:29
Aangezien ik de remote login van de Fibaro Home Center Lite om extern in te loggen ben vergeten, wou ik hier vragen op welke manier je dit terug kan resetten?
Ik weet nog wel het mailadres waar deze HC is aangekoppeld, maar via de onderstaande link dient het een gebruikersnaam te zijn?
https://home.fibaro.com/cmh/index.php?page=pwd_forgotten

Lokaal op de Home Center Lite inloggen lukt uiteraard geheel probleemloos, echter wanneer ik een nieuw account voor externe toegang wil aanmaken zegt ie dat deze reeds gekoppeld is!?

Beste antwoord (via Moris op 25-10-2016 18:31)

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:02
Gewoon even mailen met support. Die kunnnen je prima helpen.

Alle reacties

• The-Source
  • Laatst online: 16:56
Ik heb zelf geen fibaro maar heb je niet ooit een mailtje ontvangen op dat email adres met daarin de bijhorende gebruikersnaam toen je registreerde.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Moris
[b]The-Source schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 06:30:
Ik heb zelf geen fibaro maar heb je niet ooit een mailtje ontvangen op dat email adres met daarin de bijhorende gebruikersnaam toen je registreerde.
Zou best kunnen, helaas te lang geleden om dit met zekerheid te bevestigen.
Vind het verder vreemd dat je een oud account niet meer kan verwijderen of loskoppelen van de remote-functie om hierna een nieuw account aan te maken ;(

Acties:
  • Beste antwoord

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:02
Gewoon even mailen met support. Die kunnnen je prima helpen.

• Moris
Intussen heeft de support het probleem opgelost :)