Beste Tweakers,
Om alles maar meteen zo duidelijk mogelijk te hebben vul ik simpelweg de vragen in, aangezien ik (naar mijn weten) ook niet perse meer hoef te weten.
Ik zoek een
nieuwe videokaart en RAM-geheugen
Wat is je budget?
+/- 250 voor de videokaart, +/- 100 voor het RAM-geheugen (kan uiteraard in geschoven worden).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Na met zowel Radeon als Nvidea gewerkt te hebben, ben ik toch een lichte voorkeur voor NVidea gaan krijgen. Wat betreft RAM-geheugen maakt het me echt niets uit. Ik had ongeveer het volgende in gedachten:
Videokaart: pricewatch: MSI GeForce GTX 1060 6GT OC (Een vriend raadde me echter deze aan: pricewatch: Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G
RAM-Geheugen: pricewatch: Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel heb ik de volgende componenten:
CPU: pricewatch: Intel Core i5-4690K Boxed
Mobo: pricewatch: ASRock H97M Pro4
GPU: pricewatch: MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G
RAM-Geheugen: pricewatch: Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
Case: pricewatch: Cooler Master Silencio 352
Voeding: pricewatch: be quiet! System Power 7 350W
SSD: pricewatch: Samsung 850 EVO 500GB
SATA: pricewatch: Toshiba DT01ACA200, 2TB
CPU koeler: pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.3
Monitor: pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart
Ik wil de PC voornamelijk opgraden om hem weer soepeler te laten lopen en de nieuwe games (aankomend en die net uit zijn) weer met goede graphics te kunnen spelen. Kan iemand mij vertellen of de door mij voorgestelde upgrade voldoende is en/of aan te raden? Moet ik voor de 1060 gaan of toch voor de RX 480?
Alvast bedankt voor jullie hulp! Hopelijk staat alles zo een beetje in een goed en duidelijk format
Om alles maar meteen zo duidelijk mogelijk te hebben vul ik simpelweg de vragen in, aangezien ik (naar mijn weten) ook niet perse meer hoef te weten.
Ik zoek een
nieuwe videokaart en RAM-geheugen
Wat is je budget?
+/- 250 voor de videokaart, +/- 100 voor het RAM-geheugen (kan uiteraard in geschoven worden).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Na met zowel Radeon als Nvidea gewerkt te hebben, ben ik toch een lichte voorkeur voor NVidea gaan krijgen. Wat betreft RAM-geheugen maakt het me echt niets uit. Ik had ongeveer het volgende in gedachten:
Videokaart: pricewatch: MSI GeForce GTX 1060 6GT OC (Een vriend raadde me echter deze aan: pricewatch: Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G
RAM-Geheugen: pricewatch: Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel heb ik de volgende componenten:
CPU: pricewatch: Intel Core i5-4690K Boxed
Mobo: pricewatch: ASRock H97M Pro4
GPU: pricewatch: MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G
RAM-Geheugen: pricewatch: Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
Case: pricewatch: Cooler Master Silencio 352
Voeding: pricewatch: be quiet! System Power 7 350W
SSD: pricewatch: Samsung 850 EVO 500GB
SATA: pricewatch: Toshiba DT01ACA200, 2TB
CPU koeler: pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.3
Monitor: pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart
Ik wil de PC voornamelijk opgraden om hem weer soepeler te laten lopen en de nieuwe games (aankomend en die net uit zijn) weer met goede graphics te kunnen spelen. Kan iemand mij vertellen of de door mij voorgestelde upgrade voldoende is en/of aan te raden? Moet ik voor de 1060 gaan of toch voor de RX 480?
Alvast bedankt voor jullie hulp! Hopelijk staat alles zo een beetje in een goed en duidelijk format