HP Officejet G55 of toch maar los?

Pagina: 1
Acties:

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 19:36
eyz,
Ik wil een nieuwe printer en scanner kopen alleen zit ik te twijfelen of ik een alles in 1 zal kopen? of toch maar alles los? Het probleem is namelijk dat ik gewoon verrekte weinig ruimte heb op mijn kamer :( Iemand ervaring met deze printer?

GrTz Uhmmie..

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:24

Roy

Hobbies?

Natuurlijk is los makkelijker, want als er iets kapot is dan kun je de overige apparaten nog gebruiken. Maar het kost je veel ruimte (en is waarschijnlijk ook duurder)

Zelf heb ik een G95 hier staan, en die bevalt me echt super! de kwaliteit is gewoonweg héél goed. Dus mocht je een alles-in-1 willlen kopen, die G-serie van HP is dan wel een goede keus.

Inderdaad...

Verwijderd

Gewoon een alles in een kopen. Als je van HP alles los koopt, krijg je geheid problemen met aansluiten (USB enzo) en dan heb je x aantal apparaten die niet werken. Als het aansluiten van je G55 niet lukt heb je maar 1 probleem >:)

FF serieus. G55 is een goede keus en ook bijzonder handig, omdat je standalone kunt werken (dus kopieren zonder dat je je compu aan moet zetten) en daarnaast is het goedkoper :)

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 19:36
Denk dat ik gewoon voor de Officejet G55 ga, aangezien die andere twee gewoon boven mijn prijsklasse liggen.. Verder heeft HP toch een hele goede service als het om kappotte apparatuur gaat? Ik hoorde tenminste verhalen dat je de meeste tijd (binnen een jaar) de volgende dag gewoon kosteloos een nieuwe printer hebt.. En dat je na dat jaar alleen reparatie kosten betaalt (en je bent hem dan wel langer kwijt)..

Currently playing: MTG Arena (PC)