Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

de laptop en het niet geheel openen van sites

Pagina: 1
Acties:
  • 496 views

• patrick789
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 31-05 12:10
hoi

Graag eventjes iets, en dan wel gewone reacties geen flauwekul op de laptop is geinstalleerd windows xp en als ik sites open dan pakt ie niet het gehele bureaublad waar door sites op de meeste rechtse kant blijven en doormiddel van schuiven ook niet naar links te verplaatsen zijn wat is de beste oplossing zal kleinigheidje zijn dan. Sites pakken dus niet het gehele scherm wat hinderlijk is dan.

Patrick

Verwijderd

Je hebt wel lef en bent onfatsoenlijk door mijn reactie op je vorige topicstart en opmerkingen van een moderator flauwe kul te noemen in het vorige topic van je wat blijkbaar over hetzelfde onderwerp gaat. Ipv het flauwe kul te noemen zou je ook eens na kunnen denken over de opmerkingen die geplaatst werden en er lering uit trekken. Ja had bijvoorbeeld je vorige topicstart gewoon aan kunnen passen. Denk je nu echt dat je op deze wijze geholpen wordt door Tweakers? |:(

NB: sowieso begin je een topic niet met "hoi" ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2016 13:24 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

Ik mis wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Dit scheelt namelijk in mogelijke oplossingen waarvan wij niet weten of je e.e.a. al zelf geprobeerd hebt.
Tevens mis ik (en dit is een gewone reactie en geen flauwekul) punten in je tekst. Het is zo erg lastig te lezen.

Met welke browser heb je dit?
Is het met alle browsers?
Heb je alle patches geïnstalleerd?
Draai je de browser volledig of in windowed mode?
Heb je misschien een voorbeeld? Het is mij niet geheel duidelijk wat ik me moet voorstellen.
Heb je de alle drivers geupdate?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

DarkSide schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:23:
Ik mis wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Dit scheelt namelijk in mogelijke oplossingen waarvan wij niet weten of je e.e.a. al zelf geprobeerd hebt.
Tevens mis ik (en dit is een gewone reactie en geen flauwekul) punten in je tekst. Het is zo erg lastig te lezen.

Met welke browser heb je dit?
Is het met alle browsers?
Heb je alle patches geïnstalleerd?
Draai je de browser volledig of in windowed mode?
Heb je misschien een voorbeeld? Het is mij niet geheel duidelijk wat ik me moet voorstellen.
Heb je de alle drivers geupdate?
Moderator had hem al gewezen in zijn vorige topic, half uur geleden, op deze punten. Hij vindt dat allemaal flauwe kul.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Online gaan op een laptop met Windows XP is sowieso een heel slecht idee.

• patrick789
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 31-05 12:10
Het is dus bij google crome en niet bij andere browsers maar het was nooit dus geen iedee wat het is bij crome krijg je nog het volledige beeld als je op f11 klikt en anders niet

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Google eens: google chrome screen not centered (LMGTFY)

Ongeveer 1.030.000 resultaten (0,42 seconden)

Press ALT+SPACE

When a drop down menu comes up select 'move' then move the window with the cursor keys.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:29:
[...]

Moderator had hem al gewezen in zijn vorige topic, half uur geleden, op deze punten. Hij vindt dat allemaal flauwe kul.
Ik ziet het nu pas.
Idd lekkere uitgebreide Topic starts. 8)7

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Voorlopig dicht, als is het maar om mensen die nog steeds de pointe van 'reageer on topic of reageer niet' niet doorhebben tegen zichzelf in bescherming te nemen.

Slotje blijft:
@ degenen die in dit topic reageerden: lees ajb nog eens Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics door :)

@ topicstarter: het lukt je niet om een goede topicstart te maken. Neem ajb de opmerkingen van mijn collega Brooky ter harte en lees Het algemeen beleid #quickstart door.

Als je dan nog vragen hebt kun je contact met me opnemen per DM.

[ Voor 60% gewijzigd door Lustucru op 23-10-2016 18:51 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.