"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
maar met de FC PAL30T kan het ook..
je moet alleen die plastic nopjes eraf halen maar dat is zo gedaan
-Tornado 60mm koeler. Slotadaptor 60x60x25mm FA6025-N 21CFM (FAT6X1S-N) voor fl 79,-, fan evt. te vervangen voor een Delta 38 CFM zonder prijsverschil.
-Global Win 370 Cool dude socket 7/370 Beta fan (FAC7BETA) voor fl 69,-
-Of eventueel deze: http://www.computernerd.com/cpucool5.html#Tornado (GlobalWin koeler aangepast voor Duron) voor $25 excl verzendkosten.
Ik wilde eerst die Alpha FC-PAL30T met Delta 38CFM bij oc-shop.nl kopen, maar met verzendkosten wordt dat toch wel erg duur. Zijn er toevallig mensen die weten hoe bovenstaande koelers zich verhouden tot de Alpha en Golden Orb?
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
ik heb zelf die van Norrod en mijn Duron 600 draait nu op 850 op 44 graden.
Tot nu toe bevalt ie dus uitstekend!
Verwijderd
naja heb ook een url gekregen van iemand (thanks BDW) waar je voor $16,95 ex verzend een GORB voor socket A kon bestellen...
Is er nog geen vergelijkingstest ofzo??
Verwijderd
Als ik zo afga op de mailtjes die ik krijg voor socket A koelers, denk ik dat de Duron absoluut reet gaat schoppen.
de 800Mhz etc... wanneer die gaan uitkomen?
Niet dubben, gewoon doen.
En dan misschien pre-oc'ed leveren? Zal een goeie service worden!
Jullie worden groot, I can feel it aan me water!
Ja Newt dat zou denk ik best een goed idee zijn. In bijvoorbeeld Engeland heb je www.overclockers.co.uk dat zich bezig houdt met dit soort dingen. Ze verkopen bijvoorbeeld een "Duron 650 guaranteed to 900", of verkopen ze in bundels met een A7V en GlobalWin cooler. ComputerNerd (www.computernerd.com) in Amerika doet dit soort dingen bijvoorbeeld overigens ook.En dan misschien pre-oc'ed leveren
Persoonlijk denk ik dat dat soort dingen best wel gaaf zijn. Ik ben best bereid wat risico te nemen en zomaar een processor te kopen niet wetend hoe hoog het bewuste exemplaar zal kunnen overklokken, maar ik zou er echt wel wat meer geld voor overhebben om een pre-oc'de bundel te kopen of een processor die gegarandeerd is tot een bepaalde snelheid.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Verwijderd
Verwijderd
De prijs is nl een enorm verschil en ik wel wel eens weten of dat het waard is
Verwijderd
Echter met ALpha PAL6035MFC met hetzij een 60HP of 60MP fan is qua performance beter. Scheelt een graad of 3-4. En met de ALpha kan je ook later upgraden tot een peltier koeling. Het is wat je wilt en hoeveel je witt uigeven. Aan een Golden Orb zal je zeker geen buil vallen; is gewoon goed.
Verwijderd
Verwijderd
Volgens een mailtje van OC-shop komt hij september in hun assortiment. Wanneer in september Newt? En weet je ook hoe duur?
Ik denk dat ik geen Golden Orb wil maar een Chrome Orb, heb net review gelezen op TweakTown en die gast was niet echt tevreden over die Golden Orb
en heb vandaag m'n addtronics kast gekregen met isolatiekit revisie 2 alleen wist ik niet dat jullie die al erin hadden gezegd dat wou ik eigenlijk niet maar ja toch bedankt alleen wordt je kast er niet warmer van dat isoleren??
Hij zei toch "bruut" ? maar inderdaad die past alleen op een A7V. Ik heb ook eerst gekeken naar cooler voordat ik mijn keuze voor MB had gemaakt
Verwijderd
Rembours is zo belachelijk duur bij nederlandsche shops ( 15 a 25 gulden verzendkosten ).
Als je iets besteld dan wil je het gewoon snel hebben, en niet eerst geld overmaken en dan pas gestuurt krijgen!
Ik betaal in Amerika voor Artic silver minder als 1 dollar verzenkosten voor 1 tube ( Coolingstore ), dat is dus 2.40 maximaal! aan verzendkosten van US-->NL .. Oc-shop 25 gulden (Ka$$a)
Prijs is tevens ook nog beter ( 14dollar + 1 dollar verzK = 15 x 2.40 = 36 gulden, ter vergelijk Oc-shop 49+ 25 gulden= 74 gulden bij Oc-shop )
Zo zie je maar hoe duur dat is, en hoe goedkoop het mogelijk moet zijn ( ook binnen nederland ! )
Zie het lovende verslag van mijn ervaring met Artic Silver trouwens ergens anders in dit gedeelte van dit Forum!
Verwijderd
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Arne --> heb jij ooit van invoerkosten gehoord. nou ik wel.. een kameraad en ik bestellen een flinke Alpha etc etc. en een zooitje coolers..
kwam toch een aardig leuke doos aan de deur..
hi maarja toen mocht je ook nog eens gaan dokken voor zogenaamde invoerrechten.
Hi Naja.. dan kost je Alpha echt niet veel minder dan als je bij de OC-Shop zou doen.
Een ander voordeel bij OC-Shop heb je het toch wel heel wat sneller vergeleken van een Amerikaanse site..
Hi jammer genoeg bestond OC-Shop een jaartje terug nog niet anders had ik het zekers daar wel besteld..
Hi maar sinds een tijdje.. voelt tweakend NL zich happy met oc-shop.nl
GreetZzz.. SnipSel