Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

toetsenbord traag windows 10

Pagina: 1
Acties:

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-11 13:28
sinds vandaag reageert mijn toetsenbord soms traag in windows 10 . probeer ik een bericht te typen duurt het soms enkele seconde voor dat mijn hele bericht er pas staat wat ik daarvoor getypt heb . de letters komen later pas .

geen idee wat dit probleem kan zijn.

ik heb het volgende geprobeerd:
virus scan laten lopen (windows defender)
cc cleaner er over gehaald .
windows opnieuw op gestart.

nu heb ik geen probleem met dit bericht te typen maar het kan best zijn dat het zo weer begint .

met ctr alt del zie ik geen rare activiteiten in mn geheugen en processor percentages .

psn: taker-mart

• Repel Steel
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-11 23:53
Ik zie dat je hoofdletters het ook al niet doen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Laat je task manager (source manager) lopen terwijl je aan het typen bent, als je dan een vertraging hebt, zie je dit dan ook terug in je source manager (CPU history)?

Ik heb dit een tijd gehad op sites met veel flash, flash uitschakelen en vervolgens een adblocker erop, werkt weer probleemloos.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• taker1987
Repel Steel schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:28:
BEDANKT VOOR JE REACTIE !

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Repel Steel schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:28:
Hoewel het alleen met die opmerking reageren van Repel Steel niet de bedoeling is (maar stiekem wel een beetje grappig gegeven de vraag), is jouw reactie dat natuurlijk ook niet - en het is ook niet handig om te doen omdat het bepaald niet uitnodigt tot meedenken ;) (Wat overigens ook wel geldt voor het niet gebruiken van hoofdletters etc.: dat suggereert dat je de gene die met je mee wil denken niet belangrijk genoeg vindt om een toets extra in te drukken). Het is beter als je inhoudelijk reageert op bovenstaande.

Anyway. Alle applicaties, of alleen de browser? Dat maakt veel uit voor de denkrichting. Als browser: welke, welke plugins (die als test uitgeschakeld?), etc.?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02:05
ik weet dat dit wel eens voor kan komen als je hem echt net op heb gestart maar niet na een lange tijd na het opstarten heb je zelf ook al dingen geprobeert te googlen? en even terug gaan wat je deze/vorige week allemaal hebt geinstalleerd en dat misschien er af gooien kijken of dat werkt. want zoals het nu klinkt is het iets met dat je opslag vol zit maar I don't know it 100% sure

• taker1987
ik merk niks vreemds als ik op ctrl alt del druk , die percentages van geheugen en processor zien er normaal uit . ik heb niks anders geïnstalleerd of extra plug-ins gedownload . het gaat om een draadloos toetsenbord met usb van logitech

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 16:26
taker1987 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:07:
ik merk niks vreemds als ik op ctrl alt del druk , die percentages van geheugen en processor zien er normaal uit . ik heb niks anders geïnstalleerd of extra plug-ins gedownload . het gaat om een draadloos toetsenbord met usb van logitech
Wellicht dat de batterij bijna op is? Ik merk dit met mn draadloze muis, als de accu bijna leeg is gaat dat ding schokkerig gedrag vertonen.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:51
Als je de ontvanger / usb dongeltje eens dichterbij elkaar brengt, lost dat het probleem op?
Ik had hetzelfde probleem, bleek een probleem van bereik te zijn. Was er ook van de één op andere dag.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• taker1987
heb m sinds gister in de voorkant zitten , het probleem is volgens mij sinds gister avond niet meer voor gekomen maar ik hou t zeker even in de gaten , het zou idd ook best de batterij kunnen zijn,
alleen lijkt het me dan dat het lampje op het toetsenbord moet gaan branden of knipperen.

voor nu bedankt voor de reacties.

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02:05
draadloos is altijd een beetje vervelend zeker met logitech het zegt dat het bijna leeg is maar dan zit er nog genoeg in voor minimaal een paar weken als het niet meer is zoals mijn muis is al twee weken aan het zeuren voor een nieuwe batterij... ach ja gelukkig als ik niet op werk ben gebruik ik alleen bedraad no hassel with battery's :P

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Lijkt dus geen malware te zijn maar "gewoon" slechte ontvangst - of een driver/instellingen-probleem oid. Voor het geval het dat laatste is, verplaats ik even van B&V naar CSA.
Ik lees (alleen) tussen de regels door dat het iedere applicatie betreft en niet alleen de browser.
Dat het een draadloos tobo is, is erg relevante info :P Geef ajb in het vervolg wat meer relevante info in de topicstart. (Je gaf keurig aan wat je hebt geprobeerd, daar niet van).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1