Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Smartphone

Wat is je budget?
€300-, max 330

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Alledaags gebruik. Beetje whatsappen, soms een spelletje, muziek luisteren.

Wat heb je zelf al gevonden?
Nexus 5X, Sony Xperia Z3 Compact

Welke vragen heb je hier nog over?
De smartphone is voor een bekende. Hij zoekt een telefoon die vooral snel blijft. Ik zat te denken aan een oud topmodel maar dan zit je weer met de gebrekkige ondersteuning. Wat lijkt jullie verstandig? Scherm mag verder maximaal 5 inch zijn.

Alvast bedankt,

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Gewoon de 5X nemen, je weet precies wat je krijgt aan updates, plus de Z3 is toch een stuk ouder model.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:25:
Ik zoek een?
Welke vragen heb je hier nog over?
De smartphone is voor een bekende. Hij zoekt een telefoon die vooral snel blijft. Ik zat te denken aan een oud topmodel maar dan zit je weer met de gebrekkige ondersteuning. Wat lijkt jullie verstandig? Scherm mag verder maximaal 5 inch zijn.
Maximaal 5" is een hele lastige eis, maar ik zou in ieder geval niet meer kiezen voor een oud-top model. De gebrekkige updates e.d. ga je later spijt van krijgen.

Ik zou dus ook gewoon lekker gaan voor een Nexus 5X, overigens koop dan wel meteen de versie met 32GB opslag, want anders is de kans groot dat later spijt gaat krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, gaat inderdaad de Nexus worden nu. Was niet meer heel goed op de hoogte van wat er zoal op de markt was dus bedankt voor het advies.

Verwijderd

Microsoft Lumia 950?