Hallo beste mensen, ik heb het volgende probleem.
Ik heb gisteren een nieuw moederbord gekocht de Msi z97 pc mate, schone installatie gedaan, nieuwste drivers er op en een game geïnstalleerd, maar toen werd mijn scherm zwart maar het geluid van de game was nog wel te horen, of ik kreeg een melding call of dutty exe stopped working.
ik heb msi kombuster laten draaien en de melding die ik daar kreeg was graphics card burn in utility werkt niet meer.
Ook een andere game deed het niet meer, elke keer heel even werken, en dan melding game stopped working.
Ik heb gekeken of mijn kabels van de psu goed zaten en dat was zo.
Ik heb toen de videokaart in het 2de slot gezet en toen draaide msi kombuster wel.
zou het zo kunnen zijn dat mijn eerste pcie-lane kapot is.
psu seasonic m12ii evo 620w nieuw
cpu 4670k
alle temps zijn goed en alles draait op stock.
Ik heb gisteren een nieuw moederbord gekocht de Msi z97 pc mate, schone installatie gedaan, nieuwste drivers er op en een game geïnstalleerd, maar toen werd mijn scherm zwart maar het geluid van de game was nog wel te horen, of ik kreeg een melding call of dutty exe stopped working.
ik heb msi kombuster laten draaien en de melding die ik daar kreeg was graphics card burn in utility werkt niet meer.
Ook een andere game deed het niet meer, elke keer heel even werken, en dan melding game stopped working.
Ik heb gekeken of mijn kabels van de psu goed zaten en dat was zo.
Ik heb toen de videokaart in het 2de slot gezet en toen draaide msi kombuster wel.
zou het zo kunnen zijn dat mijn eerste pcie-lane kapot is.
psu seasonic m12ii evo 620w nieuw
cpu 4670k
alle temps zijn goed en alles draait op stock.
Lian Li pc o11 Air / Ryzen 7700x/ asus tuf b650 plus/corsair vengeance 6000mhzC36/ XFX 7800xt Black