na mijn grootste verslaving GTA.. kwam GTA2... en nu dus GTA3...
en die ziet er errug geil uit:

en die ziet er errug geil uit:

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Op vrijdag 29 juni 2001 11:15 schreef ZyMoTiC het volgende:
[img=http://www.rockstargames.com/libertytree/g4.jpg]
nog een cool plaatjeh!
Verwijderd
Tis nog vroegOp vrijdag 29 juni 2001 11:19 schreef ZyMoTiC het volgende:
is gewoon presies hetzelfde maar dan in 3d
ik wil die rocketlauncer wel is zien wheeheh ben erg benieuwd naar de demo van gta 3!!!
wat was er nou fout aan me img? doe het altijd fout geloof ik
ergens van rockstargames.com... ik ben link alleen kwijtOp vrijdag 29 juni 2001 11:32 schreef ZyMoTiC het volgende:
kickuuuuuh!!!
icq vanmiddag ff dan ben ik thuis zit nu op school achter de vuurmuuranders url posten dan kan ik hem op school d/l?
Verwijderd
kun je em niet linken hier?Op vrijdag 29 juni 2001 11:31 schreef limp_bizkit het volgende:
ik heb gta3 filmpie! als je wilt hebben.. icq me..
als ik de link had wel.... misschien dat die op mijn chello account past.. ff wachten danOp vrijdag 29 juni 2001 11:35 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
kun je em niet linken hier?
Verwijderd
12?? ff dloaden.. van mij is maar 3... ach ja.. hebben de modemers ook ietsOp vrijdag 29 juni 2001 11:43 schreef ZyMoTiC het volgende:
http://ps2movies.ign.com/media/e32001/video/rockstar/gta3.mov
DE MOVIE!!!! 12mb
mijn vorrige link staat veel over gta3 voor de ps2maar het is wat
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
E3 nog wat... small version zie ik net.. die 12mb is de grote versie ervan..Op vrijdag 29 juni 2001 11:45 schreef ZyMoTiC het volgende:
http://ps2movies.ign.com/media/previews/video/gta3/gta3_2.mov
en nog meer)))
welke filmpje heb jij dan limp bizkit?
februari 2002Op vrijdag 29 juni 2001 11:48 schreef ZyMoTiC het volgende:
vraag me af wanneer het voor de pc komt?
is allemaal ps2 dit
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
rbtjeh!!Op vrijdag 29 juni 2001 12:27 schreef rb338 het volgende:
[off-topic]Hee zymo jij hier[/off-topic]
GTA3 gaat roelen...kan niet wachten
dat wel.. maar zolang GTA GTA blijft dan blijft het cool... als GTA Midtown madness word dan word het minder (zeg niet dat het niet leuk is.. maar minder)Op vrijdag 29 juni 2001 12:59 schreef de_vinny het volgende:
Ziet er wel leuk uit, maar nadat ik de screens van Mafia heb gezien, valt dit toch in het niet. (als je weet dat Mafia in de zomer uitkomt)
het beste laten ze natuurlijk niet zien!Op vrijdag 29 juni 2001 13:15 schreef ZyMoTiC het volgende:
wat me opviel is dat in al de filmpjes niemand werd doodgeredenqua pasanten,politie enz enz en ook geen swat en special forces gezien
maarja we wachten op de demo!
ja, idd, dat vond ik zo cool bij GTA2 lekker slippen, was zo onrealistischOp vrijdag 29 juni 2001 13:24 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
het beste laten ze natuurlijk niet zien!
lijkt me sterk als je opeens niemand meer dood kan rijden... en SWAT enzo zijn er denk ik ook nog wel, maar dan moet je volgens mij wel goed zijn.. want in 3D is het volgens mij een stuk moeilijker tegen die blauwe bakkies met rooie lampies
misschien wel ja, maar goed dan blijf ik wel bij mijn GTA2 modOp vrijdag 29 juni 2001 13:29 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
ja, idd, dat vond ik zo cool bij GTA2 lekker slippen, was zo onrealistisch
Met de handrem scherpe bocht en er tussendoor
Misschien is het wel jammer dat het 3D word..
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Verwijderd
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
of dat ze moe worden en ff een donut gaan halenOp vrijdag 29 juni 2001 16:01 schreef Matthijsje het volgende:
't Zou wel kewl zijn om die Cops er vet uit te rennen en op auto's enz te springen
wat heb jij voor een geil account man, ik haalde dat filmpje neer met 700 kb/sOp vrijdag 29 juni 2001 11:43 schreef limp_bizkit het volgende:
upload complete klik
is trouwens een quicktime filmpie..
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
is gewoon mijn chello account hoor...Op vrijdag 29 juni 2001 16:04 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
wat heb jij voor een geil account man, ik haalde dat filmpje neer met 700 kb/s
Verwijderd
Verwijderd
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
ik denk dat dat gta4 wordt.. denk dat ze nu eerst 3D gaan makenOp vrijdag 29 juni 2001 18:53 schreef de_vinny het volgende:
Het zou enkel nog fijn zijn als je ook in gebouwen kon. Dat zou een heel nieuw niveau aan de gameplay toevoegen...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
speel ik ook vaak thuis maar laged veelOp vrijdag 29 juni 2001 14:12 schreef Doekoeman het volgende:
Hopelijk heeft GTA3 zelfde strakke gameplay als GTA2. We doen die regelmatig over een LAN en het is altijd lachen.
Verwijderd
dat probleem heb ik ook, hij mist een *.jpg en speelt dan alleen het geluid afOp vrijdag 29 juni 2001 19:46 schreef effex het volgende:
ja ik vond bij gta2 dat futuristische ook niet zo passen
maar weet iemand nog hoe ik dat filmpje kan kijkN ? kheb niet voor niks een half uur lopen downen...
hij heeft een jpg ofzo nodig om hem af te spelen!? heb ik nog nooit van gehoord
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
jij moet gewoon niet zeurenOp vrijdag 29 juni 2001 21:46 schreef HlpDsK het volgende:
GTA rulez.
GTA2 is bagger.
GTA3 is ???
Lijkt me niks iig. DE kracht van GTA is juist dat het 2D was van bovenaf. Zo kun je niet meer kei hard rijden en zooi ontwijken.
Volgens mij kun je ook gewoon van bovenaf blijven kijken.Op vrijdag 29 juni 2001 21:46 schreef HlpDsK het volgende:
GTA rulez.
GTA2 is bagger.
GTA3 is ???
Lijkt me niks iig. DE kracht van GTA is juist dat het 2D was van bovenaf. Zo kun je niet meer kei hard rijden en zooi ontwijken.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
ja in dat filmpje van 3 mb zit een shot waar je gewoon van bovenaf kijkt net als gta1Op vrijdag 29 juni 2001 22:01 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook gewoon van bovenaf blijven kijken.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kom nou... toch wel beter dan GTA 1 hoor...Op zondag 01 juli 2001 02:36 schreef HlpDsK het volgende:
De besturing en handling is ruk in GTA2 ..
Leveldesign ook
Verwijderd
dat vond ik nou ook.Op zondag 01 juli 2001 03:05 schreef funksngrooves het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vond GTA2 ruk en GTA1 cool!
dus...
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq