is deze build enig goed.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thwolsing
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-10-2017
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1080p gamen en gewoon normaal schoolwerk en webbrowsen

Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 600 euro zonder windows en zonder GPU want die heb ik al

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
asus gtx 770 directcu II, ik weet het niet de beste maar een hand-me-down van mijn broer wie een 1080 heeft gekocht

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5 proccesor, b150 of h110 moederbord, 1tb hdd en 240 gb ssd, case liefst s340, 550w psu

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Intel, nvidia, corsair psi, mis moederbord (http://pcpartpicker.com/p...board-b150m-mortar-arctic), seagate hdd toshiba of crucial ssd, s340 white/i]

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een ATX vormfactor niet oorverdovend

Ga je overklokken?
nee.

Wat verwacht je van ons?
een mening over mijn al bestaande partslist (*knip* externe linkjes zijn niet toegestaan)

[ Voor 87% gewijzigd door br00ky op 23-10-2016 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdiep je even in DAA beleid en pas de topicstart aan volgens het beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thwolsing
haha sorry brb met een verbeterde versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
En je woont dus in the United States of America. Cool.

Maakt het er niet makkelijker op. Ik zou in ieder geval een grotere SSD nemen, 120 GB is wel wat magertjes. Als je nu in Nederland je windows besteld, bespaar je meteen 40 euro. Leg dat bij de SSD en je hebt al een 275 GB exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thwolsing
ik snap de ballen niet van dit forum sorry ik dacht eig dat ik dit topic al had gesloten haha ja ik ga de windows op kinguin bestellen en ja dacht al aan de grotere ssd want anders kan ik alleen mn os en wat andere zooi erop pleuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
Ja. De computer kan als enig goed worden aangeduid. De wezenlijke componenten van de computer zullen als geheel worden gezien. Zie verder artikel 3:4 lid 1 Burgerlijk Wetboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Zet nog even je build in een goed leesbare tabel met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Externe linkjes zijn namelijk niet toegestaan.

Laat je ook niet gekmaken door de Amerikaanse prijzen. Je zult invoerrechten en belasting moeten gaan betalen, dus je bent zeker niet goedkoper uit.
Pagina: 1