Is er iemand van de huidige Evohome gebruikers die mij kan vertellen of je met je iPhone/iPad ook verbinding kan maken met meerdere Evohome systemen? Wij krijgen een HP Cool Cube in ons nieuwe huis met zowel een LT (Lage temperatuur) als HT (hoge temperatuur) verwarming. Op de Cool Cube kan je 2 thermostaten aansluiten, voor de LT en HT apart. Dat lijkt me ook wel slim, anders moet je ze intern doorverbinden maar dan gaat HT altijd (en pas) mee aan als LT aan gaat.
Aangezien Evohome voor zover ik weet niet 2 ketels aan kan sturen lijkt het voor de hand liggend om op de begane grond een Evohome systeem gebruiken voor de LT aansturing, en op de eerste verdieping een voor HT.
Vandaar mijn vraag of dat dan ook nog redelijkerwijs aan te sturen is met je telefoon, en ik ben ook wel benieuwd of remote access dan nog mogelijk is. Uit de forums en info van Evohome kan ik het niet halen. Iemand die zijn ervaring wil delen?
Aangezien Evohome voor zover ik weet niet 2 ketels aan kan sturen lijkt het voor de hand liggend om op de begane grond een Evohome systeem gebruiken voor de LT aansturing, en op de eerste verdieping een voor HT.
Vandaar mijn vraag of dat dan ook nog redelijkerwijs aan te sturen is met je telefoon, en ik ben ook wel benieuwd of remote access dan nog mogelijk is. Uit de forums en info van Evohome kan ik het niet halen. Iemand die zijn ervaring wil delen?