Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc gebruiken voor het normale werk zoals surfen, filmpjes kijken e.d, maar hij moet ook het zwaardere werk aankunnen zoals 3D renders en video editting.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget wil ik rond de €1.250,- houden, maar mocht het nodig zijn en bij goede argumentatie is het op te rekken naar €1.500,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen randapparatuur nodig. Scherm, toetsenbord, muis en geluidsset zijn aanwezig. l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een videokaart nodig die uitermate geschikt is om te renderen. Verder moet deze 2 HDMI-uitgangen hebben (1 display port en 1 hdmi mag ook), omdat ik 2 schermen er op aan wil sluiten. Verder minimaal een 500GB SSD en het zou makkelijk zijn als er een optische uitgang is voor het geluid. Kan eventueel mijn externe geluidskaart gebruiken, mocht dit niet het geval zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Videokaart van Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua geluidsniveau mag de PC wel stil zijn voor als hij 's nachts aan het renderen moet.
Ga je overklokken?
Ik verwacht niet te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Feedback op de build die ik uit de Best Buy Guide heb gehaald.
Ik zat in de Desktop Best Buy Guide te kijken van september en dit systeem sprak me wel aan. Maar is dit goed genoeg voor de wensen die ik hier boven heb? Of kan ik beter het een en ander aanpassen. Dit is de setup:
Ik wil de pc gebruiken voor het normale werk zoals surfen, filmpjes kijken e.d, maar hij moet ook het zwaardere werk aankunnen zoals 3D renders en video editting.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget wil ik rond de €1.250,- houden, maar mocht het nodig zijn en bij goede argumentatie is het op te rekken naar €1.500,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen randapparatuur nodig. Scherm, toetsenbord, muis en geluidsset zijn aanwezig. l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een videokaart nodig die uitermate geschikt is om te renderen. Verder moet deze 2 HDMI-uitgangen hebben (1 display port en 1 hdmi mag ook), omdat ik 2 schermen er op aan wil sluiten. Verder minimaal een 500GB SSD en het zou makkelijk zijn als er een optische uitgang is voor het geluid. Kan eventueel mijn externe geluidskaart gebruiken, mocht dit niet het geval zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Videokaart van Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua geluidsniveau mag de PC wel stil zijn voor als hij 's nachts aan het renderen moet.
Ga je overklokken?
Ik verwacht niet te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Feedback op de build die ik uit de Best Buy Guide heb gehaald.
Ik zat in de Desktop Best Buy Guide te kijken van september en dit systeem sprak me wel aan. Maar is dit goed genoeg voor de wensen die ik hier boven heb? Of kan ik beter het een en ander aanpassen. Dit is de setup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 309,95 | € 309,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB | € 449,- | € 449,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 59,82 | € 59,82 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 131,76 | € 131,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.238,33 | |
[ Voor 43% gewijzigd door Slammers op 23-10-2016 12:04 ]