Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Mijn vraag
Sinds vanmorgen krijg ik mijn laptop niet meer aan de praat. Er is gisteren (gedwongen) een update uitgevoerd en sindsdien knippert mijn beeldscherm constant. Het lijkt erop alsof hij het scherm constant aan het laden is. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Lenovo G505
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
http://downloadcentrum.co...ikkerend-beeld-na-update/ Deze handleiding heb ik gevolgd, helaas zonder succes.

Met vriendelijke groet,
Peter

Beste antwoord (via PetrCech_3 op 26-10-2016 14:08)

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
In de link hebben ze het over Norton als oorzaak. Kun je dat bevestigen? Heb je iets van Norton? Overweeg dan om dat eens te de-installeren en kijk of je probleem dan opgelost is. Of heb je het zo al aangepakt?

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
In de link hebben ze het over Norton als oorzaak. Kun je dat bevestigen? Heb je iets van Norton? Overweeg dan om dat eens te de-installeren en kijk of je probleem dan opgelost is. Of heb je het zo al aangepakt?

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Nee, dat is het helaas niet. Ik gebruik Avast!
Inmiddels is het probleem voorlopig opgelost. Ik heb een oudere versie van Windows 10 erop gezet. Het lijkt alsof het probleem daarin zit. Voorlopig even geen update meer voor mij ;)
Thanks voor je hulp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-09 12:59
die lenovo's hebben er wel vaker last van zie ik had laast ook iemand die er last van had was opgelost door een BIOS update. hmmmm raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Rockster34 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:09:
die lenovo's hebben er wel vaker last.....
Ik heb daar nooit last van

Review QNAP TS-230 NAS