Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:22

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Krijg over 2 weken de sleutel van me huis, en nu ben ik op zoek naar 2 TV's. Een +/- 50" voor in de huiskamer, en een +/- 40" voor in de slaapkamer. Omdat de rest allemaal al duur zat is, wil ik eigenlijk niet meer dan €750,- uitgeven aan 2 TV's.

Nu kwam ik bij Otto de volgende 2 tegen:

Blaupunkt B49Z148T2CS Smart, LED TV, 123 cm (49 inch), 1080p (Full HD), Smart-TV. (€421.99)
http://www.otto.nl/product/10055305293/?itemId=10055088296
BLAUPUNKT B43Z137T2CS, LED-TV, 108 cm (43 inch), 1080p (Full HD), Smart TV. (€299.99)
http://www.otto.nl/product/10055305289/?itemId=10055088251

Beide in de aanbieding, en kom dus met verzenden op €733.93 uit. Lijkt mij een nette prijs voor 2 nieuwe TV's, maar kan nergens ervaringen vinden over Blaupunkt TV's.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:59
NoFearCreations schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:32:
Krijg over 2 weken de sleutel van me huis, en nu ben ik op zoek naar 2 TV's. Een +/- 50" voor in de huiskamer, en een +/- 40" voor in de slaapkamer. Omdat de rest allemaal al duur zat is, wil ik eigenlijk niet meer dan €750,- uitgeven aan 2 TV's.

Nu kwam ik bij Otto de volgende 2 tegen:

Blaupunkt B49Z148T2CS Smart, LED TV, 123 cm (49 inch), 1080p (Full HD), Smart-TV. (€421.99)
http://www.otto.nl/product/10055305293/?itemId=10055088296
BLAUPUNKT B43Z137T2CS, LED-TV, 108 cm (43 inch), 1080p (Full HD), Smart TV. (€299.99)
http://www.otto.nl/product/10055305289/?itemId=10055088251

Beide in de aanbieding, en kom dus met verzenden op €733.93 uit. Lijkt mij een nette prijs voor 2 nieuwe TV's, maar kan nergens ervaringen vinden over Blaupunkt TV's.
Blaupunkt bestaat al heel lang, ik wist niet dat het nog bestond!
Vroegâhh waren er maar een paar merken op de markt waaronder Blaupunkt,Philips,Grundig en Erres.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Kan er online bar weinig over vinden helaas, maar lijkt mij een aardige aanbieding.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:56

Bever!

3

Is een merk wat gekocht is door vestel meen ik, dus gewoon een instap toestel. Verwacht er niet teveel van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:54

sjaool

Every life should have 9 cats

Koop gewoon een goede voor de woonkamer en nu een kleine goedkope voor de slaapkamer. Later kun je die op de slaapkamer dan altijd nog vervangen. Als je nu in de woonkamer een matige televisie zet ga je je misschien alleen maar ergeren aan de beeld- en geluidskwaliteit.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukske
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:11
Blaupunkt heeft bescherming tegen schuldeisers aangevraagd in september 2015. Hierna is de groep opgedeeld. Caraudio (fabriek in Maleisie) naar het Belgische Premium Sound Solutions en de naam- en merkrechten naar GIP Development in Luxemburg. Geen idee waar deze TV's nu vandaan komen (aangezien er geen eigen fabriek meer is), dus eens met de aanpak van sjaool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Beeldkwaliteit vind ik niet zo heel boeiend, heb een ziggo abbo met maar 4 hd kanalen, en dat zijn zenders die ik toch niet kijk. TV boven zal niet eens aansluiting krijgen, maar zal direct aan me pc worden aangesloten. En alle films en series die ik kijk zijn maximaal HD, vaak lagere kwaliteit.

Iemand misschien tips voor betere TV's dan?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

sjaool schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:13:
Koop gewoon een goede voor de woonkamer en nu een kleine goedkope voor de slaapkamer. Later kun je die op de slaapkamer dan altijd nog vervangen. Als je nu in de woonkamer een matige televisie zet ga je je misschien alleen maar ergeren aan de beeld- en geluidskwaliteit.
Ik heb al jaaaaaaren een 2de TV in de slaapkamer, ding staat nooit aan :+

Als je zo graag TV kijkt dat er zelfs een 2de moet komen op de slaapkamer dan zou ik investeren in een betere TV beneden en gewoon iets langer blijven zitten ;)

Daar ga je echt meer plezier van hebben. Pak voor het slapen nog ff je telefoon, tablet of vriendin :P

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
TV beneden is meer omdat er toch iets moet staan. TV boven gaat of via HDMI of via netwerk aan me pc, zodat ik me series kan kijken. TV kijk ik zelf amper, alleen tijdens het avondeten heel even. Daarom vind ik de beeldkwaliteit ook niet ze heel belangrijk.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik ga ze dit weekend waarschijnlijk toch bestellen, als ik niks anders vind voor een vergelijkbare prijs. Is het niks, kan ik ze altijd binnen 2 weken nog terugsturen on WKOA.

---RAWE CEEK!!!---

Pagina: 1