"Geen prijs bekend" --> Kosteloos

Pagina: 1
Acties:
  • 509 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
Kleinigheidje maar komt heel vaak voor: Veel op Tweakers.net geregistreerde producten zijn gratis, freeware of kosteloos. Denk hierbij aan software als pricewatch: Adobe Flash Player en allerlei drivers zoals pricewatch: Nvidia GeForce Game Ready Driver. Ondanks dat staat er bij deze producten steevast dat er geen prijs bekend is, alsof Tweakers wacht tot iemand nu alsjeblieft vertelt wat die Flash Player moet kosten.

Beter zou zijn om bij de prijs te vermelden dat het kosteloos te gebruiken is of om de prijs op 0 te zetten.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Tyrian schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 01:32:
Kleinigheidje maar komt heel vaak voor: Veel op Tweakers.net geregistreerde producten zijn gratis, freeware of kosteloos. Denk hierbij aan software als pricewatch: Adobe Flash Player en allerlei drivers zoals pricewatch: Nvidia GeForce Game Ready Driver. Ondanks dat staat er bij deze producten steevast dat er geen prijs bekend is, alsof Tweakers wacht tot iemand nu alsjeblieft vertelt wat die Flash Player moet kosten.

Beter zou zijn om bij de prijs te vermelden dat het kosteloos te gebruiken is of om de prijs op 0 te zetten.
Deze producten hebben bij ons de speciale status 'Downloads', om het extra tabje Downloads en updates te krijgen: pricewatch: Nvidia GeForce Game Ready Driver. Maar wel vreemd dat deze dan ook een prijzentab hebben en prijzen kunnen krijgen (check maar Adobe Flash, die bijna 10K heeft gekost ooit). Ik zou dus denken dat deze tab wel weg zou kunnen in dit soort gevallen en dat er inderdaad een alternatieve (of geen) melding moet komen in plaats van 'Geen prijs bekend'.

Maar goed, daar ga ik helemaal niet over, ons productteam die leeft in Mooie Features mag daar over beslissen, dus move ik dit topic daar naartoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het maakt inderdaad geen sense om Prijzen- en Vraag & Aanbod-tabs weer te geven bij gratis downloads die geen prijzen en advertenties kunnen hebben. Ik heb er een ticket voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We hebben er vandaag naar gekeken. Helaas is het niet eenvoudig mogelijk om te bepalen of een product een gratis download is. Ik heb het ticket daarom gesloten met een won't fix.

Dit topic is gesloten.