Toon posts:

Graphicscard Installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het normaal dat je je hele moederbord moet demonteren om een grafische kaart te plaatsen? Volgens de handleiding is het gewoon plug n play..

Maar dat rekje met je dvi output enzo krijg je er niet in op die manier

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/A7YVq2o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QJu1qUd.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2016 01:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je krijgt die bocht dus niet er door heen

Verwijderd

Nee. In een normale kast moet je 'm er gewoon in kunnen drukken. Als jouw kast te klein is moet je 'm weten te draaien / kantelen. Als dat helemaal niet lukt is je grafische kaart gewoon te lang (in lengte) waardoor je het plankje eruit moet schroeven.

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01 17:43
Je moet wel van twee slots de bescherm latjes weghalen aan de achterkant hè, ik kan het op de foto niet goed zien maar lijkt alsof je er maar één hebt weggehaald.

🇺🇦

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-01 18:37
Volgens mij zijn beide slotjes eruit, maar je zal denk ik aan de buitenkant van je kast wat open moeten klikken/schroeven zodat je de kaart erin kan steken.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb er 2 weggehaald.. Maar het is zeg maar een omgekeerde L vorm. Dus dat kleine streepje van de L zeg maar die boven zit, zorgt ervoor dat het niet past.

• Pandanl
Maak is een foto van de achterkant van de kast. Graag een beetje een scherpe foto.

Want bij sommige kasten, zoals die van jou heb je niet een schroef per slot maar voor alle slots een plaatje of hendel, die zal je er af moeten schroeven/klikken.

[ Voor 50% gewijzigd door Pandanl op 22-10-2016 02:00 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Pandanl schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 01:58:
Maak is een foto van de achterkant van de kast. Graag een beetje een scherpe foto.
Wat mij betreft ook graag een foto van wat verder af. Kan liggen aan het feit dat ik het topic bekijk vanaf mijn telefoon maar kan de situatie vrij slecht inschatten door de close-ups

Btw, over welke case, mobo en gpu hebben we het trouwens? Wellicht verduidelijkt dat een en ander.

[ Voor 11% gewijzigd door Switchie op 22-10-2016 02:02 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Pandanl
die rechter zwarte schroef zal er af moeten denk ik, zodat je dat hele plaatje eraf kan halen en de kaart kan plaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
Gpu: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB
Moederbord: Asus Z170-P
Case: Phanteks Eclipse P400S

Verwijderd

Topicstarter
O dat plaatje kan er dus af? Zou wel mooi zijn

• Pandanl
Zo te zien wel. Rood onderstaande schroeven even los halen op onderstaande foto, en eventueel alle linker schroeven.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/deHmq6O.png

[ Voor 42% gewijzigd door Pandanl op 22-10-2016 02:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het morgen even proberen. Ik laat weten of het gelukt is

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:05

nelizmastr

Goed wies kapot

Heb dezelfde kast. Die schroeven moeten er idd uit, plaatje eruit halen, kaart plaatsen, kaart vastschroeven, plaatje er weer in, die vastschroeven, klaar.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij zit er nu in. Ik heb hem via hdmi aangesloten (kon die dvi kabel even niet vinden) en de pc start nu op in vga resolutie..

Ik ga nu de drivers installeren, hopelijk verhelpt dat het

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het naar behoren. Heerlijk. Bedankt tweakers.

En kijk hoe m'n systeem er op vooruit gegaan is..

Before:

UserBenchmarks: Game 21%, Desk 87%, Work 62%
CPU: Intel Core i7-6700K - 94.1%
GPU: Intel HD 530 (Desktop Skylake) - 11.6%
SSD: Samsung 850 EVO M.2 500GB - 81.2%
HDD: HGST Deskstar NAS 4TB - 91.6%
RAM: Corsair CMU32GX4M2A2666C16 2x16GB - 86%
MBD: Asus Z170-P

After:

UserBenchmarks: Game 94%, Desk 96%, Work 73%
CPU: Intel Core i7-6700K - 99.1%
GPU: Nvidia GTX 1060-6GB - 93.7%
SSD: Samsung 850 EVO M.2 500GB - 95.1%
HDD: HGST Deskstar NAS 4TB - 99.7%
RAM: Corsair CMU32GX4M2A2666C16 2x16GB - 90.1%
MBD: Asus Z170-P

:*)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Goed om te lezen! Veel gameplezier gewenst :)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het trouwens voor videobewerking gekocht. Nu render ik een video (met veel visuele effecten en het renderen gaat even traag. :/ 0% erop vooruit gegaan. Dus ik zal nieuwe software moeten nemen die wel wat aan de kaart heeft zoals het er nu naar uit ziet |:(

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:05

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 02:50:
Ik heb het trouwens voor videobewerking gekocht. Nu render ik een video (met veel visuele effecten en het renderen gaat even traag. :/ 0% erop vooruit gegaan. Dus ik zal nieuwe software moeten nemen die wel wat aan de kaart heeft zoals het er nu naar uit ziet |:(
Sony Vegas, Cyberlink Powerdirector en Adobe Premiere Pro kunnen het allemaal prima. Niet iets kansloos als live movie maker of andere gratis progjes helaas. Omdat de 1060 nog nieuw is heb je wel de nieuwste versies hebben van de software.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

Verwijderd

Topicstarter
O misschien is dat het.. Ik draai nog x9 terwijl x9.5 als uit is. En ik heb "Corel Video Studio Pro", komt uit de zelfde fabriek als Cyberlink Powerdirector.. En volgens de specs support het allerlei vormen van hardware versnelling. Vandaar dat ik voor deze software en videokaart met 1280 cudacores gegaan ben.
Pagina: 1