Hallo,
Ik heb 20-10-16 een nieuwe pc gekocht, en sindsdien laggen al mijn steam spellen (Rocket league, CSGO, Gmod), maar niet-steam spellen zoals League of legends hebben geen enkel probleem. Ligt het dan aan steam of aan mijn pc? Dit zijn de specs:
Operating System:
Windows 10 Education 64-bit
CPU:
Intel Core i5 6400 @ 2.70GHz
Skylake 14nm Technology
RAM:
8,00GB Single-Channel Unknown @ 1063MHz (15-15-15-36)
Motherboard:
ASUSTeK COMPUTER INC. B150M-C (LGA1151)
Graphics:
LG FULL HD (1920x1080@60Hz)
Intel HD Graphics 530 (ASUStek Computer Inc)
3071MB NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB (MSI)
SLI Disabled
Storage:
931GB Western Digital WDC WD10EZRZ-00HTKB0 (SATA)
Optical Drives:
HL-DT-ST DVDRAM GH24NSD1
Audio
NVIDIA Virtual Audio Device (Wave Extensible) (WDM)
(ik heb dit letterlijk gekopieerd van de speccy app dus het kan wat onoverzichtelijk zijn, sorry daarvoor)
Ik gebruik windows 10.
Op mijn oude computer (7/8 jaar oud ding, niet voor games gemaakt) had ik geen enkel probleem.
Ik heb al de Xbox DVR uitgezet, en de drivers van de videokaart geupdate, maar het probleem blijft aanhouden en ik heb ook niemand met hetzelfde probleem kunnen vinden.
En aangezien ik zelf niet zoveel verstand van computers heb dacht ik laat ik een topic aanmaken.
Dus als iemand iets weet zou ik het graag willen horen
Alvast bedankt.
Ik heb 20-10-16 een nieuwe pc gekocht, en sindsdien laggen al mijn steam spellen (Rocket league, CSGO, Gmod), maar niet-steam spellen zoals League of legends hebben geen enkel probleem. Ligt het dan aan steam of aan mijn pc? Dit zijn de specs:
Operating System:
Windows 10 Education 64-bit
CPU:
Intel Core i5 6400 @ 2.70GHz
Skylake 14nm Technology
RAM:
8,00GB Single-Channel Unknown @ 1063MHz (15-15-15-36)
Motherboard:
ASUSTeK COMPUTER INC. B150M-C (LGA1151)
Graphics:
LG FULL HD (1920x1080@60Hz)
Intel HD Graphics 530 (ASUStek Computer Inc)
3071MB NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB (MSI)
SLI Disabled
Storage:
931GB Western Digital WDC WD10EZRZ-00HTKB0 (SATA)
Optical Drives:
HL-DT-ST DVDRAM GH24NSD1
Audio
NVIDIA Virtual Audio Device (Wave Extensible) (WDM)
(ik heb dit letterlijk gekopieerd van de speccy app dus het kan wat onoverzichtelijk zijn, sorry daarvoor)
Ik gebruik windows 10.
Op mijn oude computer (7/8 jaar oud ding, niet voor games gemaakt) had ik geen enkel probleem.
Ik heb al de Xbox DVR uitgezet, en de drivers van de videokaart geupdate, maar het probleem blijft aanhouden en ik heb ook niemand met hetzelfde probleem kunnen vinden.
En aangezien ik zelf niet zoveel verstand van computers heb dacht ik laat ik een topic aanmaken.
Dus als iemand iets weet zou ik het graag willen horen
Alvast bedankt.