Epox EP-8K7A+

Pagina: 1
Acties:

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-08 15:30
waarom is de Epox EP-8K7A+ goedkoper dan de Epox EP-8K7A? Terwijl de + versie raid on-board heeft? Scheelt trouwens 19,- Maar waarom?

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:29
als er ergens minder van zijn word het meestal ietsje duurder. misschien is de goedkopere ook wel nieuwer dan de duurdere en is die makkelijker te maken op de een of andere manier.

• Convoy
aha ok, toch vind ik het vaag

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:10
Het is inderdaad een beetje vreemd. Het enige wat ik kan verzinnen behalve "marktwerking", is dat de +versie ergens in de aanbieding is.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De + versie is in NL bij veel meer winkels te koop => meer concurrentie => lagere prijs :)

• Convoy
heb m dan toch maar vandaag besteld, met 2 x 256MB pc2100 Dane Elec en een TB 1400, hou jullie wel op de hoogte van de resultaten

:)

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 11:30 schreef freekweb het volgende:
heb m dan toch maar vandaag besteld, met 2 x 256MB pc2100 Dane Elec en een TB 1400, hou jullie wel op de hoogte van de resultaten

:)
Ja doe dat! Ben ik ook wel benieuwd naar, ik zit er over te denken om geld terug te vragen van mijn MSI mobo en een Epox te kopen, ik ben zeer ontevreden over die MSI.

• Convoy
waarover ben je ontevreden als ik vragen mag??

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
Ik kan jullie wel vertellen dat ik ZEER TE SPREKEN ben over de prestaties van m'n EPOX 8K7A+. :) :P

(In combinatie met TB 1333 en 2x 256MB DDR van Crucial/Micron.)

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 14:18 schreef freekweb het volgende:
waarover ben je ontevreden als ik vragen mag??
Nou als je ongeveer 10 dagen bezig bent om je pc fatsoenlijk te laten draaien en ong. 50 windows installaties verder bent. En die klote 4 in 1 drivers maar niet werken. Dan wordt je langzamerhand wel beetje pissig.

En elke keer de boel vastloopt. En na 10 eindelijk de boel voorelkaar hebt. (het lag aan de Via PCI tot ISA bridge drivers). Gaat je mobo of proc (is nog afwachten) naar de klote. Nou dan ben ik op zijn zachts gezegd onttevreden.

Verwijderd

de epox 8k7a is maar bij 1 winkel te koop en dat heb ik persoonlijk moeten regelen met Epox Nederland. De leveranciers wilden dat bord niet , omdat het dan zou concurreren met de asus bordjes en die zouden ze dan niet kwijt raken.

Verwijderd

Ik ben ook zeer te spreken over dit moederbord. Ik heb alleen een probleem met men highpoint controller. Iemand die daar ook last van heeft :?

Win98 II
Epox 8k7a+
Corsair 512 pc2400

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-08 19:39

ken

Wat voor problemen??

Ik heb deze bord ook maar geen prob met de raid controller

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Convoy
zijn er al mensen die erg te spreken zijn over deze mobo???? zo ja, laat 't me ff weten *D

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 22:14 schreef ken het volgende:
Wat voor problemen??

Ik heb deze bord ook maar geen prob met de raid controller
Als ik die drivers van die diskette instaleer
dan blijft win98II hangen tijden het opstarten (blauw scherm) Ik gebruik em nu ff niet want ik wil nu eindelijk ff van men systeempje genieten :)

Verwijderd

ik heb hem ook (a+) ik ben ook erg tevreden
gebruik winme geen prob met de high point

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 14:20 schreef Rwesselius het volgende:
ik heb hem ook (a+) ik ben ook erg tevreden
gebruik winme geen prob met de high point
Welke drivers gebruik je :?

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Heb een slechte ervaring gehoord over de Epox 8K7A3+. Het geheugen schijnt m te flippen als je niet de juiste via 4 in 1 drivers hebt geinstalleerd, wat weer resulteert in een register dat fucked up is.

Verwijderd

gewoon de standaard die op de epox cdstaan.

je moet geloof ik wel beide instaleeren\
zoals in het boekje staat.

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

freekweb, loop je niet een beetje veruit op de situatie in je sign? je hebt hem daar al op 1600 draaien maar je hebt het bord nog niet of nog maar net? ;)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
Op dinsdag 03 juli 2001 14:09 schreef freekweb het volgende:
zijn er al mensen die erg te spreken zijn over deze mobo???? zo ja, laat 't me ff weten *D
wil ik ook weten. ik hoor veel goede dingen over dit bord, en ben heel beniewd naar de stabiliteit. ook als er veel pci kaarten in hangen (waar de meeste borden op crashen)

Verwijderd

Die van mij wil niet op 133Mhz lopen, windows wel geinstalleerd op 133Mhz, maar meteen na de eerste reboot crash! :(
Dag lopen kloten, epox support ge-emailed, sturen ze me een 'nieuwe' bios op, geflashed, en niks meer!!! :( :( Blijkt dat ze me de bios van een 8kt3 hebben gestuurd! |:(

Iemand hier die m'n bios weer kan fixen?
(evt. tegen vergoeding) Klote support laat ook niks meer van zich horen, zijn ze nog niet klaar mee, maar dat duurt allemaal zo verrekte lang... :(

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 15:25
Als Europc (KUT #@!$%$#%@#$^%$$#*$#@*$@ bedrijf) nou eens opschoot (zijn al 2,5 week met een bestelling bezig, ze bellen me zo als het goed is (weinig vertrouwen in)) had ik je ook in geuren en kleuren kunnen vertellen over de 8K7A+, hij ligt nu alleen nog in de doos :( :r

Verwijderd

heheh, mijn Epox 8k7a+ ligt ook nog in de doos...ik moet ook wachten op Europc :(
Pagina: 1