Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Voornamelijk MMORPG's. Maar wil ook meer de high end games gaan spelen zoals bijv. Battlefield one
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900eu lijkt mij een prima prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn kast die ik is ooit in elkaar hebt gezet samen met een vriend die er verstand van heeft (ik dus niet) is onderhand heel wat jaren oud dus daar ga ik niks meer van gebruiken. Is ook echt wel aan vervanging toe. Beeldscherm/toetsenbord/muis is allemaal nog prima, maar blijft buiten deze discussie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vind ik een moeilijke vraag voor een leek zoals mij, maar het gaat er mij uiteindelijk om dat het systeem gewoon moeiteloos een game kan draaien. Bij mijn huidige is alles ontzettend traag wat behoorlijk begint te irriteren. Ik hou van de gameplay van bijv. MMORPG's en in de drukke steden (in het spel) moet die het spel ook aankunnen ipv alleen als ik in mijn eentje ergens aan het lvlen ben
Verder ja zijn de graphics ook van belang, dus gamen in hogere resoluties zou erg prettig zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kennis en ervaring
Ik zie graag dat de PC uiteraard toekomst gericht is en ook weer makkelijk een keer te upgraden is.
Ik heb de BBG als basis gepakt. Die zag er wat mij betreft goed uit.
Vroeg me alleen af of koeling al ergens ingebouwd zit? Uiteraard in de voeding maar hoef ik er geen losse koeling bij? Ik heb in mijn huidige build nog echt een fysieke koeling (dacht ik). Verder vroeg ik me af of die niet wat overkill is voor MMORPG's? Speel bijv. nu Rift
Verder heb ik er denk ik nog wel een HDD bij nodig.
Gamen. Voornamelijk MMORPG's. Maar wil ook meer de high end games gaan spelen zoals bijv. Battlefield one
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900eu lijkt mij een prima prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn kast die ik is ooit in elkaar hebt gezet samen met een vriend die er verstand van heeft (ik dus niet) is onderhand heel wat jaren oud dus daar ga ik niks meer van gebruiken. Is ook echt wel aan vervanging toe. Beeldscherm/toetsenbord/muis is allemaal nog prima, maar blijft buiten deze discussie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vind ik een moeilijke vraag voor een leek zoals mij, maar het gaat er mij uiteindelijk om dat het systeem gewoon moeiteloos een game kan draaien. Bij mijn huidige is alles ontzettend traag wat behoorlijk begint te irriteren. Ik hou van de gameplay van bijv. MMORPG's en in de drukke steden (in het spel) moet die het spel ook aankunnen ipv alleen als ik in mijn eentje ergens aan het lvlen ben
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kennis en ervaring
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 176,95 | € 176,95 |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,- | € 84,- |
1 | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 8G OC | € 290,40 | € 290,40 |
1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 88,95 | € 88,95 |
1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 120,50 | € 120,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 879,70 |
Ik heb de BBG als basis gepakt. Die zag er wat mij betreft goed uit.
Vroeg me alleen af of koeling al ergens ingebouwd zit? Uiteraard in de voeding maar hoef ik er geen losse koeling bij? Ik heb in mijn huidige build nog echt een fysieke koeling (dacht ik). Verder vroeg ik me af of die niet wat overkill is voor MMORPG's? Speel bijv. nu Rift
Verder heb ik er denk ik nog wel een HDD bij nodig.