Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Populaire sites tijdelijk onbereikbaar door ddos op DynDNS -

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
nieuws: Populaire sites tijdelijk onbereikbaar door ddos op DynDNS - update 2

"Onder andere Buienradar zegt last te ondervinden van de problemen."

Kon daar geen werkende link in geplaatst worden? O-)

"Gebruikers melden dat websites zoals Twitter en Github, en diensten als Netflix en Spotify niet te bereiken of niet goed bruikbaar zijn."
"Firefox kan de server op twitter.com niet vinden."

Niet echt handig zo :P

edit: Zie ook Redinox in 'nieuws: Populaire sites tijdelijk onbereikbaar door ddos op DynDN...
Grinnik, bij update 2 melden dat buienradar aangeeft dat ze er ook door getroffen zijn door te linken naar hun twitter...welke niet werkt :)

[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 21-10-2016 20:18 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Twitter werkt hier prima op mijn Ziggo lijn dus ik zie het probleem niet. :P

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Haha :D Tsja... Twitter werkt bij mij inmiddels wel weer, dus vond ik het wel verantwoord om een link naar die tweet te plaatsen ;) RTL meldde het overigens ook op tv.

Al met al lijkt het me niet echt iets om nog aan te passen nu :P

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Xtuv schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:05:
Al met al lijkt het me niet echt iets om nog aan te passen nu :P
:/ :P , hier nog steeds geen teken van leven bij Twitter.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11 10:16
Raven schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:17:
nieuws: Populaire sites tijdelijk onbereikbaar door ddos op DynDNS - update 2

"Onder andere Buienradar zegt last te ondervinden van de problemen."

Kon daar geen werkende link in geplaatst worden? O-)

"Gebruikers melden dat websites zoals Twitter en Github, en diensten als Netflix en Spotify niet te bereiken of niet goed bruikbaar zijn."
"Firefox kan de server op twitter.com niet vinden."

Niet echt handig zo :P

edit: Zie ook Redinox in 'nieuws: Populaire sites tijdelijk onbereikbaar door ddos op DynDN...

[...]
Hehe, is mijn post toch nog ergens gebruikt. Nee, updaten heeft nu uiteraard geen zin (meer), maar was meer als een generieke opmerking bedoeld. Verwijzen naar een medium wat zelf ook last heeft van dezelfde storing is per definitie niet handg. Screenshot was wellicht handiger geweest. Had het ook hier kunnen posten (en was hier waarschijnlijk beter op zijn plaats geweest). Overigens werkt het bij mij via Ziggo ook wel weer, maar 4G (T-Mobile) niet, zelfs niet na cache clearen, reboot etc. Oh well

D3 Profile