Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Ik zoek een?
Headset of koptelefoon met losse microfoon.

Wat is je budget?
Gelieve rond de 150 euro, moet wel een beetje leuk blijven. Kan uitwijken naar 200 als het echt echt een goeie keuze is.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb een aandoening genaamd Tinnitus(say what?) dat komt er in principe op neer dat ik 24/7 een bepaalde piep hoor of soms zelfs meerdere(je bent in feite je rust kwijt) en dat heeft ook een nadelige bij werking dat andere geluiden(denk aan een ventilator van een pc die lang niet is schoongemaakt of afzuiging) hoor ik versterkt. Ik word er gek van, en ik hou van muziek omdat het de piep dempt en ik hou van gamen om dat het afleid! Ik zoek dus een headset of koptelefoon(met losse mic) die helder geluid geeft en niet teveel stoort

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vond zelf de volgende koptelefoons/headsets:

- Beyerdynamic DT 770 PRO (hoor er goeie dingen over)
- Kingston HyperX Cloud Zwart
- Sennheiser G4ME ZERO(boven budget maar kwa design/geluid is het wel een super keuze)
- Sennheiser HD 598

Ik heb alleen GEEN verstand van losse microfoons dus hoop op deze manier iemand te vinden die mij kan vertellen welke enigszins leuk zijn in combinatie met een koptelefoon(microfoon moet bij het budget inbegrepen zijn)

Welke vragen heb je hier nog over?
Zoek een degelijke headset/koptelefoon maar hij moet voornamelijk een helder en duidelijk geluid geven. Design hecht ik waarde aan(i'm sorry) maar geluid gaat voor! En NIET draadloos. Gewoon lekker met kabeltje.

Ik dank u allen zeer. Ik maak dit topic even tijdens werk dus excuses voor de schoonheidsfoutjes }:O

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Niemand met Suggesties?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:46
werkt antigeluid voor jou? dan zou je een koptelefoon met anti noise functie kunnen overwegen. Losse microfoon, wat is daar de reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
HvdBent schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:29:
werkt antigeluid voor jou? dan zou je een koptelefoon met anti noise functie kunnen overwegen. Losse microfoon, wat is daar de reden voor?
Merk dat koptelefoons(die zonder microfoon) vaak een stuk beter zijn kwa geluid en dat voor een betere prijs. Anders is met een microfoon eraan natuurlijk ook een optie.

Ik zelf vond de V-Moda Crossfirehttps://www.bol.com/nl/p/...57891404-9200000045639610 in combinatie met de https://www.musicstore.de...dapter/art-DJE0005680-000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-07 21:38
Ik heb wel een combo voor je, de BeyerDynamic Custom One Pro gaat prima samen met de V-Moda Boompro microfoon die je vond. Ik ben zelf overigens enorm fan van de V-Moda microfoon echt super geluid en kwaliteit.

pricewatch: Beyerdynamic Custom One Pro Plus (Zwart)

[ Voor 13% gewijzigd door Tim2010 op 25-10-2016 00:32 ]