Opzoek naar Android box

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03 10:56
Ik ben op zoek naar een android media box, heb een max budget van 175 euro. Nu gebruik ik mijn telefoon als media player, ik stream film of series naar me tv zo dat ik op bank lkkr kan genieten. Ik ben specifiek op zoek naar goede mooi beeld kwaliteit, geen trage box, Mooie geluid waar die op mijn recvier ook aangesloten kan worden liefst die elke formaat geluid afspeelt. Ik weet niet of deze optie in media box zit als ik wat download via de box at ik zo moet regelen dat het automatich naar HDD opgeslagen kan worden ?

Ik dacht aan minix, omdat ik geen verstand heb vraag ik aan tweakers die meer weten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:19

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
Nee nog niet, Ik ga het nu doen dankje wel.

Er zijn zo veel boxen ik weet niet welke goed is als ik zelf verstand had zou ik niet vragen.

[ Voor 16% gewijzigd door Silahsor op 21-10-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:09

Pierre

Van nature lui!

Moet het perse een Android box zijn, anders is een Raspberry Pi ook een leuk ding

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
Pierre schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:58:
Moet het perse een Android box zijn, anders is een Raspberry Pi ook een leuk ding
Het moet makkelijk zijn voor me niet ingewikkeld, Ik kan nog door heen komen met rasperry pi, maar me partner :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:09

Pierre

Van nature lui!

App op haar telefoon installeren snapte die van mij ook :o

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, je hebt nu wel wat meer info proberen weer te geven maar het blijft een wat karig topic met beperkte eigen inzet. Je bent nu ook al voor de tweede keer verwezen naar [Mediaplayer] Het grote Android mini tv topic en bent nog steeds van plan om dit te gaan bekijken.

De kwaliteit van het beeld zal voornamelijk afhankelijk zijn van de tv waar je het op gaat bekijken en het bronbestand dat je gebruikt. Hetzelfde geldt voor de geluidskwaliteit. Zal meer aan je geluidsinstallatie liggen en het bronbestand dan aan de Android box.

Media afspelen zullen ze allemaal wel doen. De ene is echter wat beter en uitgebreider qua functionaliteit. Automatisch schakelen van refresh rate is wel een ding om op te letten. Daar zijn de meeste boxen niet geschikt voor. Een Minix X8-H plus en een Nvidia Shield doen dat bijvoorbeeld wel.

Ik raad je aan om jezelf er toch echt wat meer in te verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
S1NN3D schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:08:
[mbr]Tja, je hebt nu wel wat meer info proberen weer te geven maar het blijft een wat karig topic met beperkte eigen inzet. Je bent nu ook al voor de tweede keer verwezen naar [Mediaplayer] Het grote Android mini tv topic en bent nog steeds van plan om dit te gaan bekijken.[/mbr]

De kwaliteit van het beeld zal voornamelijk afhankelijk zijn van de tv waar je het op gaat bekijken en het bronbestand dat je gebruikt. Hetzelfde geldt voor de geluidskwaliteit. Zal meer aan je geluidsinstallatie liggen en het bronbestand dan aan de Android box.

Media afspelen zullen ze allemaal wel doen. De ene is echter wat beter en uitgebreider qua functionaliteit. Automatisch schakelen van refresh rate is wel een ding om op te letten. Daar zijn de meeste boxen niet geschikt voor. Een Minix X8-H plus en een Nvidia Shield doen dat bijvoorbeeld wel.

Ik raad je aan om jezelf er toch echt wat meer in te verdiepen.
Ik kan niet 1 2 3 andwoord, de topic ik verwezen word kan ik niet nu effen inkijken daarom wil ik voor me zelf weten vanuit hier welke product ik kan nemen.

Ik heb samsung eu46f6500 tv. Wat is die refresh rate wat houd dat in. Sorry voor de ongemak moderator.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:04
Silahsor schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:20:
[...]

Ik kan niet 1 2 3 andwoord, de topic ik verwezen word kan ik niet nu effen inkijken daarom wil ik voor me zelf weten vanuit hier welke product ik kan nemen.

Ik heb samsung eu46f6500 tv. Wat is die refresh rate wat houd dat in. Sorry voor de ongemak moderator.
Tweakers verwacht je ook zelf initiatief neemt, niet gewoon zomaar vragen plaatst. De refresh rate van die TV kan je dus zelf wel even opzoeken, is 10 seconden werk om dit op tweakers te vinden. Als je meer wilt weten kan je natuurlijk de wikipedia pagina van "refresh rate" er bij pakken om te weten te komen wat het precies is. In het topic welke aangegeven staat zit overigens vrijwel alles wat je nodig hebt, hoef je alleen een beetje te lezen. Kom je er na het lezen nog niet uit omdat je nog 5 verschillende boxjes over hebt, kan je altijd nog de vraag stellen welke de beste keuze zou zijn voor datgene wat jij ermee wil doen.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
Raznov schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:31:
[...]

Tweakers verwacht je ook zelf initiatief neemt, niet gewoon zomaar vragen plaatst. De refresh rate van die TV kan je dus zelf wel even opzoeken, is 10 seconden werk om dit op tweakers te vinden. Als je meer wilt weten kan je natuurlijk de wikipedia pagina van "refresh rate" er bij pakken om te weten te komen wat het precies is. In het topic welke aangegeven staat zit overigens vrijwel alles wat je nodig hebt, hoef je alleen een beetje te lezen. Kom je er na het lezen nog niet uit omdat je nog 5 verschillende boxjes over hebt, kan je altijd nog de vraag stellen welke de beste keuze zou zijn voor datgene wat jij ermee wil doen.
Helaas dat ik geen techneut ben, daarom stel ik een vraag aan jullie die wel meer kunnen betekenen voor mensen zoals ik. U hoef niet perse iemand te vernederen als ik het niet weet. Ipv een heel verhaal te zeggen dit dat kon je het ook uitleggen. Dank u wel voor je inzet nog. Deze topic kan opslot en verwijderd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:04
Silahsor schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

Helaas dat ik geen techneut ben, daarom stel ik een vraag aan jullie die wel meer kunnen betekenen voor mensen zoals ik. U hoef niet perse iemand te vernederen als ik het niet weet. Ipv een heel verhaal te zeggen dit dat kon je het ook uitleggen. Dank u wel voor je inzet nog. Deze topic kan opslot en verwijderd worden
Beetje eenvoudig om het gelijk vernederen te noemen denk je niet? "eu46f6500 refresh rate" invullen op google. Dat is toch niet lastig? Daar hoef je echt niet technisch voor te zijn, sterker nog hier op tweakers is echt niet iedereen een techneut, maar zoals vermeld wordt er nou eenmaal verwacht dat je zelf ook een beetje onderzoek doet.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Topic op slot. Behalve op grond van het verloop ook op verzoek van de starter.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.