Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop vooral voor internet en office programma's

Pagina: 1
Acties:

• Bartmans123
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-06-2021
Hallo,
hopelijk kan iemand mij wat sturing geven...
Ik zoek een laptop vooral voor internet en office programma's. Er moet dan ook een virus-programma op lijkt me.
Iemand gaf me advies om een SSD laptop te nemen.
Verdere info staat bij de gestelde vragen.

Wat ga je met je laptop doen?
Vooral op internet en wat programma's als Word excel

Wat is je budget?
ca €500/€600

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
blijft 99% thuis, gewicht / grootte / dikte is niet van belang

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

https://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/

Gebruik het filter en bekijk wat eruit komt, zoek naar reviews en je weet het.

39

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als je hem voornamelijk thuis gaat gebruiken, waarom dan een laptop? Voor hetzelfde bedrag kan je vaak een veel leukere desktop in elkaar schroeven, met een veel groter scherm.
Een SSD voegt heel veel snelheidsbeleving toe aan een computer, dus dat zou ik inderdaad zeker meenemen.

Verder zou ik de suggestie van Fietsbel doorkijken en de laatste Best Buy Guide hier lezen (reviews: Laptop Best Buy Guide - Oktober 2016, zodat je een idee hebt van wat er te krijgen is voor welk geld. De genoemde mainstream laptop Lenovo Ideapad 510 is er al vanaf € 600, maar ik weet niet of je dan een SSD hebt.

Je zal wel moeten bedenken waar je focus ligt. Als je voornamelijk binnenshuis zit, zal een mat of glimmend scherm niet veel uitmaken. Buiten wil je veel liever een mat scherm. Voor office/internet is een hoge resolutie wel fijn, en om het dan leesbaar te houden zou ik voor een niet al te klein exemplaar gaan (15 of 17")

[ Voor 40% gewijzigd door gwystyl op 21-10-2016 14:34 ]

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 11:28
Even wat voorbeeldjes TS (ze stonden nog in mijn vergelijker):

pricewatch: Lenovo IdeaPad 510S-14ISK (80TK006GMH)
pricewatch: Medion Akoya E6422 NL
pricewatch: HP Pavilion 15-au011nd

Je vraag met een laptop in dit budget is zo ontzettend vaak langsgeweest op dit forum. Probeer ook eens even andere threads na te lopen.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Bartmans123
Ah bedankt voor de snelle reacties!

Een laptop wordt het omdat we vvor de kinderen een Desktop in een computerkast hebben in de woonkamer voor spelletjes enzo. Deze kan dan zowel in de kamer/keuken/bijkeuken gebruikt worden door mijn vrouw en mij.
Dus SSD is zeker aan te raden, ok

• Bartmans123
Je vraag met een laptop in dit budget is zo ontzettend vaak langsgeweest op dit forum. Probeer ook eens even andere threads na te lopen.
Klopt, maar dan is het ook weer wat tijd geleden. Dan zijn de meest recente er niet bij, vandaar mijn (misschien ten overvloede) vraag.
Pagina: 1