Een half jaar geleden werkte mijn HTC Desire 500 niet meer. Telefoon aan de zijkant gegooid en een nieuwe telefoon gehaald, zodat ik toch bereikbaar was. Toevallig weer in de kast terug gevonden van de week en nu wil ik deze als 2e telefoon gaan gebruiken.
De telefoon is nooit gevallen (onbeschadigd), ook is hij niet in aanraking gekomen met water.
De telefoon doet niks als ik de start-knop indruk. Als ik de telefoon aan de oplader leg dan gaat een rood ledje (langzaam) knipperen . Opgezocht op internet en van alles geprobeerd:
- uren aan de oplader
- nieuwe accu besteld & in de telefoon gedaan
- andere oplader gebruikt
- aan-knop lang ingedrukt houden
- aan-knop ingedrukt houden in combinatie met geluid knopjes
- bovenstaande 2 minuten lang gedaan (aan knop + geluid harder + geluid zachter)
- aan laptop gehangen met USB kabel
Het bood helaas geen oplossing. Garantieperiode is al verlopen, dus daarmee gaat het ook niet opgelost worden.
Zijn er nog andere mogelijkheden om te verkennen voordat ik de telefoon ga open schroeven?
De telefoon is nooit gevallen (onbeschadigd), ook is hij niet in aanraking gekomen met water.
De telefoon doet niks als ik de start-knop indruk. Als ik de telefoon aan de oplader leg dan gaat een rood ledje (langzaam) knipperen . Opgezocht op internet en van alles geprobeerd:
- uren aan de oplader
- nieuwe accu besteld & in de telefoon gedaan
- andere oplader gebruikt
- aan-knop lang ingedrukt houden
- aan-knop ingedrukt houden in combinatie met geluid knopjes
- bovenstaande 2 minuten lang gedaan (aan knop + geluid harder + geluid zachter)
- aan laptop gehangen met USB kabel
Het bood helaas geen oplossing. Garantieperiode is al verlopen, dus daarmee gaat het ook niet opgelost worden.
Zijn er nog andere mogelijkheden om te verkennen voordat ik de telefoon ga open schroeven?