Afgaande op wat je hier allemaal beschrijft zou ik er van uitgaan dat je meegekregen telefoon inderdaad niet nieuw meer is, maar waarschijnlijk ook een gerepareerd geval.
- Bedrijf repareert lukraak een telefoon van 10 maand oud waar gewoon garantie op zit (hadden ze gewoon terug naar samsung kunnen sturen)
- Gerepareerde telefoon is niet goed gerepareerd (dol schroefje, hoekje los van het scherm)
- Bedrijf geeft aan dat het schijnbaar normaal is dat je batterij na 6 maand al helemaal bol staat.
- Verkoper probeert je af te schepen met reparatie kosten.
Al met al klinkt het (afgaande op jouw verhaal) als een winkel waar je met een boog omheen moet lopen.
Als je de telefoon hebt gekocht bij deze winkel als zijnde gloednieuw dan zou ik niet akkoord gaan met kosten voor de reparatie OF kosten voor een gelijkwaardig toestel. De telefoon is stuk gegaan binnen de garantie termijn en ze horen dit dan ook zo op te lossen.
Probeer voor de grap de samsung warranty check eens die ik eerder linkte en vul daar je imei in. Deze kan je vinden door te bellen naar *#06#
[
Voor 9% gewijzigd door
Axewi op 21-10-2016 14:54
]
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.