Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er vooral op gamen zoals BF1, GTAV, ... en ik doe veel 3D modelling
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb me zelf een budget opgesteld van ongeveer 3630€ (3000€ excl. BTW)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik hou enkel mijn Rat7 muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb niet bepaald voorkeur voor een merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De pc staat in de woonkamer en mag stil zijn.
De bedoeling is ook om eventueel een 2de 1080 kaart bij te plaatsen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
De bedoeling is om wel te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil gewoon een mening of ik niets vergeten ben of dat er misschien onderdelen beter samen passen.
Momenteel werk ik al een jaar of 4 op een Alienware R4 laptop.
Deze is nog zeker niet versleten en werkt vlot maar ik vind dat het tijd is voor iets anders.
Ik ben toch zeker een paar week bezig geweest om reviews te lezen van de componenten om de build zo goed mogelijk samen te stellen.
Het enige waar ik aan twijfel is het scherm omdat mijn bureau maar 65cm diep is en het scherm is 24cm diep.
Ik sta altijd open voor suggesties of verbeteringen.
Mijn bedoeling is om alles maandag te bestellen.
Ik wil er vooral op gamen zoals BF1, GTAV, ... en ik doe veel 3D modelling
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb me zelf een budget opgesteld van ongeveer 3630€ (3000€ excl. BTW)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik hou enkel mijn Rat7 muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb niet bepaald voorkeur voor een merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De pc staat in de woonkamer en mag stil zijn.
De bedoeling is ook om eventueel een 2de 1080 kaart bij te plaatsen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
De bedoeling is om wel te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil gewoon een mening of ik niets vergeten ben of dat er misschien onderdelen beter samen passen.
Momenteel werk ik al een jaar of 4 op een Alienware R4 laptop.
Deze is nog zeker niet versleten en werkt vlot maar ik vind dat het tijd is voor iets anders.
Ik ben toch zeker een paar week bezig geweest om reviews te lezen van de componenten om de build zo goed mogelijk samen te stellen.
Het enige waar ik aan twijfel is het scherm omdat mijn bureau maar 65cm diep is en het scherm is 24cm diep.
Ik sta altijd open voor suggesties of verbeteringen.
Mijn bedoeling is om alles maandag te bestellen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6800K Boxed | € 453,95 | € 453,95 |
| 1 | MSI X99A GAMING PRO CARBON | € 306,- | € 306,- |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING | € 735,95 | € 735,95 |
| 1 | NZXT H440 New Edition Zwart/Rood | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | Asus ROG Swift PG279Q Zwart | € 809,01 | € 809,01 |
| 1 | NZXT Kraken X61 | € 144,45 | € 144,45 |
| 1 | Corsair Gaming K95 RGB Cherry MX Red (Azerty) | € 197,50 | € 197,50 |
| 2 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 100,95 | € 201,90 |
| 1 | Corsair RM650x | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Plextor PX-1TM8PeG (met heatsink) 1TB | € 402,49 | € 402,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.480,15 | |