Toon posts:

Cooler hulp gevraagd!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom gisteren thuis, is m'n computer uit! Schroef ik de kast open, zie ik m'n Golden Orb naast de socket bungelen!! :( Nu is er zo'n klein lipje waaraan de cooler vastzit afgebroken! Weet iemand misschien welke cooler er gebruik maar van die 2 bredere lipjes. Ik weet dat de Alpha PEP-66 hier gebruik van maakt, maar ten eerste is zo'n cooler overbodig en ten 2e maakt 'ie een pokke lawaai! Laatst zag ik ook zo'n Zalman ding, kan iemand mij laten zien hoe die vast zit want misschien is dat een optie. In ieder geval alvast bedankt!
Tnx,

-VnCnT-

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Garantie?

Die sokcetlipjes horen niet echt af te breken hoor :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dat mobo is al ouder dan een jaar....:D Dus, garantie heeft geen zin. En ik heb echt geen idee waar ik zo'n cooler kan kopen! Ik hoorde iets over een Icerberg Extreme, maar daar weet ik de url. niet van..........:(

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:00
zit er niet 3 jaar garantie op?

Strava | AP | IP | AW

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:54

talin

ES-MA

mn pa zou zeggen : ijzerdraad

maar dat zou voor et eerst zijn dat iemand mn pa serieus neemt !

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Geen id.......maar ik wil gewoon weten wat voor een cooler ik nodig heb. Nix over garantie als ik m'n board opstuur naar abit ben ik het ook minstens een maand kwijt, niet dat ik daat echt trek in heb! :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 juni 2001 10:42 schreef talin het volgende:
mn pa zou zeggen : ijzerdraad

maar dat zou voor et eerst zijn dat iemand mn pa serieus neemt !
dat zei de mijne dus ook, maarja hoe? Ik heb geen zin in dat soort gekl**t. Een andere cooler die gebruik maakt van de brede lipjes lijkt me véél degelijker.

• AttiX
  • Laatst online: 16-05 21:21
Ik heb dit ook een keer gehad..
Uhm, hangt er vanaf aan welke kant van de socket het pinnetje is afgebroken...

Aan de kant waar socket A/7/nogwat staat, of de andere kant?
Als het aan de andere kant zit kun je een Orb-kloon halen, 1 van spire ofzo. Uhm, mist het pinnetje aan de andere kant, dan weet ik geen koeler voor je..

heb je ook 4 van die gaten om je socket heen? Dan zou je daar nog iets mee kunnen doen.

• AttiX
Op vrijdag 29 juni 2001 10:39 schreef -VnCnT- het volgende:
Ja maar dat mobo is al ouder dan een jaar....:D Dus, garantie heeft geen zin. En ik heb echt geen idee waar ik zo'n cooler kan kopen! Ik hoorde iets over een Icerberg Extreme, maar daar weet ik de url. niet van..........:(
www.iceberg.to

• AttiX
http://www.spire.nl/products/5d38b3.htm

Dit is zo'n spire cooler als dat ik bedoelde. Heb er zelf ook 1. Loopt op 7 V op mijn server. :-)

Verwijderd

Topicstarter
Aan de kant waar Socket 370 staat zit het er nog wel op en aan de andere kant is 'ie stuk :'(
Die grote lipjes zijn allebij nog prima, en er zat zo'n Orb geval op, maar die heet dat lipje vern**kt!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-03 16:08
Die super target koeler van Eynstein heeft aan beide kanten klemmen voor 3 lipjes.

Niet dat ik je die koeler wil aanraden, ben er niet erg tevreden over :(

I’m not like the OTTERS

• AttiX
Op vrijdag 29 juni 2001 10:52 schreef -VnCnT- het volgende:
Aan de kant waar Socket 370 staat zit het er nog wel op en aan de andere kant is 'ie stuk :'(
Die grote lipjes zijn allebij nog prima, en er zat zo'n Orb geval op, maar die heet dat lipje vern**kt!
Ahaa, als jij zegt dat die kant kapot is.. Kijk eens op mijn link die ik in de vorige post gaf.. Kijk daar eens naar de onderkant van die koeler.. Deze moet dan goed zijn, hij gebruikt aan de ene kant alle 3 de lipjes, en dat is nou net de kant die bij jou kapot is. :)

Verwijderd

Topicstarter
Voor een Celly voldoet 'ie denk ik wel?!
Nog andere alternatieven?

• AttiX
Op vrijdag 29 juni 2001 10:56 schreef -VnCnT- het volgende:
Voor een Celly voldoet 'ie denk ik wel?!
Nog andere alternatieven?
Je kan ook een thermaltake Orb kopen.

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:12

MnM

probeer een intel Boxed koeler te krijgen die bij een boxed p3 933 of sneller wordt geleverd, die koelen goed en gebruiken aan beide kanten van je socket 2 nokjes

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 juni 2001 10:55 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:

[..]

Ahaa, als jij zegt dat die kant kapot is.. Kijk eens op mijn link die ik in de vorige post gaf.. Kijk daar eens naar de onderkant van die koeler.. Deze moet dan goed zijn, hij gebruikt aan de ene kant alle 3 de lipjes, en dat is nou net de kant die bij jou kapot is. :)

Kan ik die ergens in Amsterdam kopen? Bijvoorbeeld by MyCom? :)

• AttiX
Waarom word er niet op mijn posts gereageerd?

De koelers waar ik mee aan kom zetten, kunnen ook, hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 juni 2001 11:01 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Waarom word er niet op mijn posts gereageerd?

De koelers waar ik mee aan kom zetten, kunnen ook, hoor.
Lees voortaan eerst even voordat je wat zegt |:{

• AttiX
Op vrijdag 29 juni 2001 11:01 schreef -VnCnT- het volgende:

[..]

Kan ik die ergens in Amsterdam kopen? Bijvoorbeeld by MyCom? :)
Wat ik zie staan hier, verkoopt mycom geen Spire, wel thermaltake.

Dan kun je een normale Chrome-orb halen, 35 piekjes.. Zit ook een goed bevestigings-systeem op.

www.mycom.nl -) basisonderdelen -) processorkoelers -) Thermaltake Chrome orb

• AttiX
Op vrijdag 29 juni 2001 11:04 schreef -VnCnT- het volgende:

[..]

Lees voortaan eerst even voordat je wat zegt |:{
Ik lees. En ik heb niks gezegd. My fault...

Verwijderd

Topicstarter
Maar nu de vraag, waar koop ik hem?

edit:
Nou zie ik die TT bij MyCom en kijk ik bij Thermaltake, alleen zie ik daar geen mooi plaatje van de hele bevestiging..!

• AttiX
Op vrijdag 29 juni 2001 11:09 schreef -VnCnT- het volgende:
Maar nu de vraag, waar koop ik hem?
Als ik een kwaliteits advies mag geven. persoonlijk vind ik die Thermaltake Orbs beter. Die spire kost 40 piek hier in Leeuwarden. Uhm, maar je kan um ook wel online bestellen.

• teuni
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-05 10:19

teuni

shit happends.... every day.

kijk anders naar een taisol. Goeie berichten over gehoord en gebruikt alle 6 de nokjes van je socket. Te bestellen bij www.pc-cooling.de

ach ja.

Verwijderd

Topicstarter
Die Chrome Orb is 35,- bij MyCom, lekker in de buurt voor mij.....nou had ik net dit plaatje en volgens mij is de bevestiging goed..

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/productImagesDu0462-9.gif

Verwijderd

Topicstarter
Waarom gebruiken ze niet altijd die grote lipjes bij zo'n zwaardere cooler?! Volgens mij past 'ie wel op een Socket 370, hoewel er bij staat dat hij voor Socket A is :?

• AttiX
Ja, ik denk ook wel dat dat past op een socket 370. Volgens mij zijn die sockets even groot.
En trouwens de Copper Orb is de opvolger van de Chrome Orb, en de Chrome Orb is de opvolger Gold Orb. Enja, ik weet bijna zeker dat het past. Vraag het anders eventjes na bij Mucom.

Waarom grote koelers meer van die "lipjes" gebruiken? lijkt me ergens wel logisch, grotere koelers zijn zwaarder, en anders zou er teveel gewicht/kracht aan 1 lipje komen.

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:01
Bekijk de grote koeler-test op dan's data eens. Staat vast iets voor je tussen.

http://www.dansdata.com/coolercomp.htm

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Misschien is dat artic silver lijm ook wel een ideetje maar dan zit je koeler dus wel voor altijd vast aan je processor.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Pagina: 1