Toon posts:

Door "Installer" loopt het geheugen iMac vol

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd wordt mijn computer heel traag. In het activiteitencentrum zie ik dat "Installer" de boosdoener is. Hij neemt vele GB geheugen in beslag. Als ik dat programma sluit is de Mac weer snel maar telkens als ik de computer opnieuw aanzet gebeurd weer hetzelfde en start 'Installer" op en moet ik die eerst weer stoppen in het activiteitencentrum. Wat kan ik hier aan doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:38

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar M&S.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:47
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:22:
Sinds enige tijd wordt mijn computer heel traag. In het activiteitencentrum zie ik dat "Installer" de boosdoener is. Hij neemt vele GB geheugen in beslag. Als ik dat programma sluit is de Mac weer snel maar telkens als ik de computer opnieuw aanzet gebeurd weer hetzelfde en start 'Installer" op en moet ik die eerst weer stoppen in het activiteitencentrum. Wat kan ik hier aan doen?
En wat heb je zelf al gedaan om dit op te lossen? Op Google gezocht bijvoorbeeld? Het is wel de bedoeling dat je zelf ook iets onderneemt en het niet zomaar even hier neerkwakt alsof Tweakers een helpdesk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• core_dump
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08-2024
Volkan1984 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:00:
[...]

En wat heb je zelf al gedaan om dit op te lossen? Op Google gezocht bijvoorbeeld? Het is wel de bedoeling dat je zelf ook iets onderneemt en het niet zomaar even hier neerkwakt alsof Tweakers een helpdesk is.
TS geeft inderdaad veel te weinig info, daar had je hem op kunnen wijzen.

En inderdaad, Tweakers is geen helpdesk... bij een helpdesk wordt je VRIENDELIJK behandeld... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:47
core_dump schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:40:
[...]

TS geeft inderdaad veel te weinig info, daar had je hem op kunnen wijzen.

En inderdaad, Tweakers is geen helpdesk... bij een helpdesk wordt je VRIENDELIJK behandeld... 8)
Met deze post wijs ik de TS erop. Het lijkt mij evident dat als je een probleem hebt en je geholpen wil worden, dat je dan zoveel mogelijk informatie probeert te verstrekken.

Welke iMac? Welke software-versie? Wat heb je zelf al gevonden? Niets van dit alles zie ik terug en ik denk dat dit toch vrij vanzelfsprekende zaken zijn. Bij een helpdesk word je zeker vriendelijk geholpen, helemaal als ze zien dat je zelf ook wat moeite doet *wink wink