Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goede en snelle laptop voor Photoshop en ontwerpprogramma's

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik zoek een laptop die geschikt is voor Photoshop en andere programma's sketchup microstation etcetera. Graag eentje met verlicht toetsenbord, daarnaast een full HD scherm met ssd kan iemand mij hiermee toevallig helpe, ik hoor graag van jullie.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Adobe CC
sketchup
Microstation
Rendering
Office

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

HP Spectre 13-v000nd 13,3 inch laptop

HP Envy 13-d021nd 13,3 inch laptop

HP Spectre x360 13-4195nd 13,3 inch laptop

Macbook pro

Alle reacties

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-11 11:53
Misschien handig om te weten wat je budget is?

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt helemaal vergeten, m'n budget is tot €1200

Verwijderd

Ik maak zelf gebruik van de spectre, naast het fantastische design is hij erg snel. Ik zie echter dat je ook wilt gaan renderen & sketchup wilt draaien, is het niet beter voor je om gebruik te maken van een laptop met een dedicated videokaart?

pricewatch: HP Pavilion 15-bc035nd

• Drumstick3
Is het voor een programma als Photoshop niet handiger als je een 15 of 17 inch laptop neemt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem m'n laptop veel onderweg mee, dus een 13 inch laptop is perfect, m'n vorige laptop is ook 13.

Verwijderd

Topicstarter
Thomaswack, m'n vorige laptop werk echt fijn zonder de videokaart, ik wou een nieuwe laptop omdat de mijne een ongeluk heeft meegemaakt de achterkant van m'n laptop nu ligt ervan af 😅.

• Drumstick3
Als je veel met Photoshop doet is de mac geen verkeerde keuze. Veel betere schermen ga je denk ik niet krijgen in een laptop (mits je een retina display neemt).

Voor de snelheid overigens even kijken of de laptop over een SSD beschikt, anders er zelf eentje inprikken.

[ Voor 25% gewijzigd door Drumstick3 op 21-10-2016 20:02 ]

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-11 07:03

Verwijderd

Topicstarter
WoW nicee die Dell laptop 👍🏽👍🏽
Pagina: 1