Ik ben van plan een nieuwe videocamera te kopen en dan een 4K camera omdat deze beelden echt haarscherp zijn. Nu liggen mijn wensen nogal hoog maar het aanbod is nog vrij klein merk ik.
Misschien kan iemand hier op het forum mij verder helpen of heeft tips?
Dit zijn mijn wensen:
- Camera moet in 4K kwaliteit zijn
- Bij zoomen en in het donker dient het beeld ook van uitstekende kwaliteit te zijn
- Beeldstabilisatie dient goed te zijn
- Interne microfoon dient goed te zijn of anders dient mijn huidige externe microfoon er op te kunnen (ECM-GZ1M)
- Het liefst zou ik met de camera kunnen livestreamen naar YouTube maar ik weet niet of dit op enige manier mogelijk is.
- Het liefst geen Sony, ik heb er niet zulke goede ervaringen mee.
- Batterij moet minimaal 1.5uur mee kunnen gaan
Budget: maximaal 1000 euro.
Het aanbod is nog zeer klein maar misschien komt er binnenkort wel wat leuks op de markt en weet iemand hier op het forum dat al.
Ik hoor graag jullie aankoopadviezen
Misschien kan iemand hier op het forum mij verder helpen of heeft tips?
Dit zijn mijn wensen:
- Camera moet in 4K kwaliteit zijn
- Bij zoomen en in het donker dient het beeld ook van uitstekende kwaliteit te zijn
- Beeldstabilisatie dient goed te zijn
- Interne microfoon dient goed te zijn of anders dient mijn huidige externe microfoon er op te kunnen (ECM-GZ1M)
- Het liefst zou ik met de camera kunnen livestreamen naar YouTube maar ik weet niet of dit op enige manier mogelijk is.
- Het liefst geen Sony, ik heb er niet zulke goede ervaringen mee.
- Batterij moet minimaal 1.5uur mee kunnen gaan
Budget: maximaal 1000 euro.
Het aanbod is nog zeer klein maar misschien komt er binnenkort wel wat leuks op de markt en weet iemand hier op het forum dat al.
Ik hoor graag jullie aankoopadviezen