AcerView 211c -= DOOD =- :(

Pagina: 1
Acties:

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 23:05

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
Me monitor is gister overleden :( nouja in coma meer :) weheheh

ging laatste 2 dagen steeds af en toe heel snel aan en uit en knisperde daarbij een beetje en gister ging dat steeds sneller achter elkaar... normaal 1x per uur en toen 3x per minuut en toen elke seconde... en daarna zat me beeld die normaal tergroten van het glas is nu ter grote van me hele monitor dus zag me taakbalk niet meer en me winamp was verdwenen :( ik monitor uit doen voor uurtje mischien moest ie afkoelen? ja je weet het niet... nouja nog steeds dat ik me taakbalk enzo niet kon zien. Ik me pc uitgedaan voor een uurtje weer aan pc... monitor aan... monitor aan... monitor aan... monitor aan... monitor aan... hmmm lampje brand maar das ook alls :(

uuh.. einde verhaal wehehe nu doet ie het niet meer! lampje brand vrolijk maar meer ook niet. dus me monitor licht nu aan het infus te wachten tot ie uit ze coma komt!

ooh ja me video kaart doet het wel want met me 17" doet ie alles nog presies zoals die hoort te doen maar dan kleiner.

IS ER EEN DOCTER IN DE ZAAL???

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• frennek
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik heb deze monitor ook en zelf heb ik nergens problemen mee. Als hij niet te oud is ruilt Acer hem gratis om. Gewoon een belletje geven en ze komen hem omruilen.

• ZyMoTiC
  • Laatst online: 20-08 23:05

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
ja ik heb hem van me werk waar ze die dingen verkopen. de baas zij al dat ie ff zou bellen voor een nieuwe...

baal er wel van zeg :( bagger 17" bluh

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• frennek
  • Laatst online: 02-12-2025
Ja, ik ken het gevoel. Als je er eenmaal achter heb gezeten wil je niks anders meer.