Ik heb net me artic silver tube binnen gekregen en ik wil mijn core schoonmaken hoe ik kan ik dat het beste doen en met welke middel. alcohol ofzo.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Verwijderd
ACETON NIET GEK!Op vrijdag 29 juni 2001 10:06 schreef Athoszz het volgende:
alcohol of aceton
Verwijderd
Er gewoon van afblijven... Pff. Jij blijft zeker ook van je piemel af, bang dat ie gaat brekenOp vrijdag 29 juni 2001 10:19 schreef het_beest het volgende:
met een mooi statish doekje nou goed...
nee ik zou er gewoon van af blijven, dan kan er ook niks stuk gaan.
Aceton is wel aan te raden, want zelfs MET aceton ben je meestal wel een kwartier aan het 'poetsen'. Je CPU is niet van suiker ofzo..Op vrijdag 29 juni 2001 10:17 schreef Black_Adder het volgende:
[..]
ACETON NIET GEK!
Dat is een zeer agressief middel....
Oplosmethode is dat....
Maar dat is zo agressief dat je misschien wel meer oplost dan allene je koelpasta
A1200T 50@66 zonder koeler (:
ROFLOp vrijdag 29 juni 2001 10:28 schreef MaStEr-D het volgende:
[..]
Er gewoon van afblijven... Pff. Jij blijft zeker ook van je piemel af, bang dat ie gaat breken
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik bedoel er vanaf blijven met allerlei schoonmaaktroep..Op vrijdag 29 juni 2001 10:56 schreef TT79 het volgende:
hoe kan ik ervan afblijven als ik de artic silver erop moet zetten. De temp kan dan 5 graden omlaag gaan.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
ROTFLMAOOp vrijdag 29 juni 2001 11:52 schreef DaBit het volgende:
De meeste zakdoeken voldoen wel, mits je niet eerst hebt zitten rukken bij het zien van de lettercombinatie AXIA.
[b] Asus Rog X16 Notebook / Asus Rog Strix RTX4070 / i9-13900H | Oxize Photography: www.Oxize.nl