Toon posts:

2 geluidskaarten in 1 pc.. kan dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hiya's

ik heb een SB Live value (pci) en een AWE64 value, Nu draai ik die live (waar ik trouwens enorm over te spreken ben, fantastisch kaart hoor), maar nu zit ik nog steeds met die AWE64 (Die het ook goed doet, maar die heeft geen eax en dat soort zooi).. wat voor voordeel haal ik als ik die er OOK bij inzet (naast die live dus).. heeft dat nog voordelen of nadelen ofzo?

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
waarom zou je dat willen ? heb je ook 2 speakersets dan ?

...

Verwijderd

Topicstarter
Nou het zit zoo.. ik heb idd 2 versterkers hier staan, met elk 2 speakers... Mischien dat ik ze dan apart zou kunnen regelen? (front speakers / back speakers zoiets)?

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:22

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

als je veel muziek componeert met midi, en je hebt een DURE (3000 gld + ) geluidskaart dan is een tweede handig voor bijvoorbeeld cd audio en games.

mijn broer heeft een luna dsp kaart die slecht werkt met games en geen cd-audio kan dus heeft ie een simpele tweede daarvoor

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, dat kan...

[topic=164674]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Enigma69855
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03-2022

Enigma69855

Candle in my eye.......

Kan wel, ik heb een Mediaforte Theatre extreme, en dan doet het geluid het niet goed bij spellen gebaseerd op de unreal engine, daar gebruik ik mijn oude SB PCI 128 nog voor. Voor of nadelen kan ik je zo niet geven denk ik. Het is heel makkelijk in windows in te stellen.

Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 19:39
jah en het kan dan ook gebruikt worden met programma's voor dj's die dus meerdere geluidskaarten kunnen aansturen voor que bv.
mits het geen 2 sblive's zijn..

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05-2025
live heeft toch al 4 speaker ondersteuning, ik denk trouwens niet dat je in een game/audio gebruik kan maken van 2 kaarten tegelijk

...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst naar [url="/listtopics.php/9"]Audio, Video & HiFi Forum[/url] :)

Maaar, hier loopt ook al een topic over -> [topic=164674] ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.